Mijn Communities
Help

Webinar - Rapporten bouwen (7 Maart)

door Chris van den Berg

Op 7 Maart organiseren we een nieuwe webinar! Deze keer gaan we dieper in op het bouwen van rapporten, aanpassen van rapporten en krijg je een heleboel tips en tricks voor het bouwen van rapporten. 

 

We gaan onder andere de volgende punten behandelen

  • Datamodel
  • Maken / aanpassen van een rapport
  • Filters en Slicers
  • Matrix en tabellen
  • Groeperen
  • Introductie van de nieuwe beschikbare standaard dashboards

 

Voor meer informatie en de mogelijkheid om je aan te melden, zie onderstaande link:
Workshop: Rapporten bouwen in Youforce Reporting - Visma | Raet (vismaraet.nl)

 

Zorg dat je erbij bent!

27 Opmerkingen
Anja Brouwer1
CHAMPION **
door Anja Brouwer1

ik heb me al aangemeld, fijn dat er een vervolg komt op de eerste workshop.

Ik heb nog moeite met de autorisaties toekennen, kun je daar kort ook nog even op terug komen.

door Chris van den Berg

Ja daar staan we even kort bij stil! Heb je de vorige webinar ook gezien? Als je al concrete vragen hebt, stel ze gerust op het forum, dan kunnen we je concreet helpen.

 

Zie ook onderstaande link waar we een heleboel vragen beantwoorden, waar onder autorisaties.

Q&A - Youforce Reporting & Analytics 

Caroline Vreugdenhil
CONTRIBUTOR **
door Caroline Vreugdenhil

Mijn collega's en ik hebben ons vanmorgen aangemeld voor het webinar maar ontvangen geen bevestiging, ook niet in een andere mailbox.

Fklement
CONTRIBUTOR *
door Fklement

Wat zijn de kosten van deze webinar?

Larissa Tijms
CONTRIBUTOR ***
door Larissa Tijms

Ik heb mij vanochtend aangemeld voor het webinar, maar geen bevestiging ontvangen (ook niet in spam of ongewenst). 

door Chris van den Berg

@Fklement Er zijn geen kosten voor de webinar

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *
door FBB Zorgboog

@Chris van den Berg ik ben helaas die dag verhinderd. Is er nog een mogelijkheid dit webinar op een later moment te bekijken? Zo ja, hoe ?  

door Chris van den Berg

Ja dat kan zeker @FBB Zorgboog de opname wordt achteraf beschikbaar op de community. Dat hebben we met de vorige webinar ook gedaan, ook alle vragen en bijbehorende antwoorden die gesteld worden in de webinar komen hier op de community terecht.

 

Webinar "Zorgeloos van start met Youforce Reporting" 

Q&A - Youforce Reporting & Analytics 

carolien boon
CONTRIBUTOR ***
door carolien boon

Gisteren aangemeld maar tot op heden geen bevestiging.

Tracy Postma
CONTRIBUTOR ***
door Tracy Postma

Ik heb me inderdaad ook eerder deze week ingeschreven, maar nog geen inschrijfbevestiging ontvangen.

door Chris van den Berg

Hi all,

 

Het is nog niet duidelijk waarom er geen bevestigingsmails worden verstuurd. Goed dat jullie dit hier hebben aangegeven. Als ik hier meer informatie over heb dan geef ik hier een update! 

Natalja Klavers
CONTRIBUTOR ***
door Natalja Klavers

@Chris van den Berg 

Ik heb me ook ingeschreven voor de webinar maar ook geen inschrijfbevestiging ontvangen.

door Chris van den Berg

Jullie aanmeldingen zijn allemaal goed binnengekomen. We zitten inmiddels al op 157 aanmeldingen. De bevestiging krijgen jullie nog van ons te goed. Ik geef jullie een seintje als ik weet wanneer jullie die kunnen verwachten!

 

Als ik meer info heb geef ik een update!

ErwinW
CONTRIBUTOR ***
door ErwinW

De bevestigingsmail is bij ons in de spam terecht gekomen. Niet in de spam van je eigen mailbox maar op de server bij ICT.

door Marloes Feenstra

@carolien boon@Tracy Postma@Natalja Klavers@Caroline Vreugdenhil@Larissa Tijms.
Als het goed is hebben jullie net een bevestigingsmail ontvangen.
Tot 7 maart!

marieke vlastuin
CONTRIBUTOR **
door marieke vlastuin

Ik heb me zojuist aangemeld maar ook geen bevestingsmail ontvangen....

Caroline Vreugdenhil
CONTRIBUTOR **
door Caroline Vreugdenhil

@Marloes Feenstra  Helaas nog geen bevestiging ontvangen! Vanuit welk emailadres is de bevestiging gestuurd? 

Dagmar van Vuuren
CONTRIBUTOR **
door Dagmar van Vuuren

Ik heb me gisteren aangemeld, maar ook nog helaas geen bevestiging mogen ontvangen. 

JaneHolmes
CONTRIBUTOR **
door JaneHolmes

Ik heb helaas ook nog geen bevestigingsmail ontvangen

 

door Chris van den Berg

Vervelend dat het nog niet goed gaat. We gebruiken een externe applicatie voor het versturen en beheren van de aanmeldingen en dergelijke. We zijn in contact met hen om te kijken waar het mis lijkt te gaan en hopen snel tot een oplossing te komen.

 

Nogmaals, de aanmeldingen zien we wel correct binnenkomen. Dus dat gaat gelukkig wel goed. Als we meer informatie hebben dan laten we dat hier weten!

Gea ten Hoeve
CONTRIBUTOR ***
door Gea ten Hoeve

Ik heb me 10 minuten geleden aangemeld maar ... Is het probleem (nog) niet opgelost?

Maurice van de Pol
CHAMPION *
door Maurice van de Pol

Zouden jullie wel alvast kunnen aangeven hoe laat het webinar is en hoe lang het duurt? Dan hoef ik niet de hele dag vrij te houden in mijn agenda.

door Chris van den Berg

De webinar is op Dinsdag 7 maart van 09.30 uur tot 11.00 uur!

Tracy Postma
CONTRIBUTOR ***
door Tracy Postma

@Marloes Feenstra , helaas heb ik op 23 feb of daarna toch nog geen inschrijfbevestiging ontvangen. Hopelijk wordt de link voor deelname dinsdag verstuurd of hier geplaatst?

door Chris van den Berg

We posten hier straks de link voor morgen om te kunnen deelnemen, voor diegenen die geen bevestiging hebben gehad!

door Chris van den Berg
door Chris van den Berg