Mijn Communities
Help

Inbox toont alle taken

door Christiaan Sluis

In de aanloop naar 1 december kregen wij meer vragen over de taken die in de Inbox getoond worden. Voor met name de eindgebruikers is dat natuurlijk hun startpunt voor de openstaande taken. Van origine gaven wij vanuit Self Service hier alleen de taken van de hoogste rol door, indien er sprake was van meerdere rollen. Een manager zag op die manier alleen de openstaande mutaties voor die rol, maar niet haar eigen declaraties of opgeslagen Aanvraag ouderschapsverlof.

 

Op basis van jullie feedback hebben we gezien dat dit niet past bij de gebruikersverwachting. Daarom hebben wij vanochtend een release uitgebracht waarmee je alle taken te zien krijgt die bij jou als gebruiker horen, ongeacht of dit valt onder HR voor Anderen of onder Persoonlijk.

 

Onderstand een voorbeeld van hoe mijn medewerker taken (herkenbaar aan de status "Indienen MW") zichtbaar zijn naast mijn HR professional taken (herkenbaar aan status als "Fiatteren SA").

Inbox with all tasks.png

Voor verdere updates over Inbox worden jullie het beste op de hoogte gehouden via deze pagina.