Mijn Communities
Help

Release 10-06-2024

door Christiaan Sluis

Vanavond tussen 18.00 en 19.00 zullen wij een release uitvoeren. Gedurende de release zal er een periode van ongeveer enkele minuten zijn waarin u lichte vertraging in laadtijden kan ervaren.

 

Dit is een technische release.

2 Opmerkingen
Quico Staps
CONTRIBUTOR ***
door Quico Staps

@Christiaan Sluis  waarom worden deze releases gepost onder nieuws en niet onder releases?..... de community word er nog onoverzichtelijker door, en ik kom er nu achter dat ik releases met daadwerkelijke changes heb gemist die onder nieuws zijn geplaatst

door Christiaan Sluis

Hoi @Quico Staps ,

 

Het is al sinds januari/februari vorig jaar dat wij de releases plaatsen onder Nieuws en dan het label "Releases" gebruiken. Hier zijn 2 belangrijke redenen voor:

1. Consistentie met andere onderdelen van Youforce die niet (meer) werken met maandelijkse releases op vaste momenten. Onder andere Portaal was ook al overgestapt op deze werkwijze. Op termijn verwachten wij het onderdeel "Releases" ook te kunnen archiveren. Met minder "tabbladen" komt ook meer eenvoud en hopelijk overzicht.

2. Wij melden zo vroeg mogelijk (en dat is met agile werken niet altijd heel vroeg) dat we een release gaan doen. Op dat moment is het nieuws, nog niet uitgeleverde functionaliteit. Ook onze algemene updates met daarin informatie over functionele wijzigingen passen beter in dit kader. Omdat dit een grijs gebied kan geven is er gekozen om dit te bundelen onder Nieuws.