Mijn Communities
Help

2024 WCAG statement

door Maurice Eppenga

We hebben dit jaar verscheidene updates gedaan aan onze standaard EasyCruit WCAG website templates. Hierbij een laatste versie van ons WCAG statement, waarbij wij verklaren aan de WCAG 2.1 te voldoen. Dit is de verplichte standaard zoals gehanteerd door de overheid.

4 Opmerkingen
JacquelineDeNiet
CONTRIBUTOR ***
door JacquelineDeNiet

@Maurice Eppenga , wij zouden graag het volledige rapport met de resultaten per succescriteria willen ontvangen, is dat mogelijk? 

Met vriendelijke groet,

Jacqueline de Niet

Grego Notten
CONTRIBUTOR *
door Grego Notten

Beste @Maurice Eppenga 

Graag ontvang ik de volledige rapportage. Deze hebben we officieel nodig voor de verklaring. Het algemene statement wat te downloaden is, is niet voldoende.

Wanneer mag ik deze ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Grego Notten

door Maurice Eppenga

@Grego Notten @JacquelineDeNiet, we zijn nog bezig met het afronden van de uitgebreide rapportage, zodat deze gedeeld kan worden. Let op, deze rapportage zal ook niet voldoende zijn voor jullie om de WCAG vragen te beantwoorden. Van ons onderzoek is alleen het deel over de code relevant voor jullie (het technische deel), tenzij jullie ook echt onze eigen templates gebruiken zonder klantspecifieke aanpassingen. Maar in mijn ervaring heeft bijna elke klant van ons zijn eigen sausje over de templates heengegooid en deze zullen jullie zelf aan een WCAG assessment moeten onderwerpen.

door Maurice Eppenga

@Grego Notten @JacquelineDeNiet, het uitgebreide rapport is nu te vinden in ons help centrum (altijd te bereiken via het vraagteken icoon in EasyCruit): https://easycruit.com/helpcenter/nl/articles/367429-wcag-report

De opmaak nemen we nog onder de loep nadat wat collega's terug van vakantie zijn, maar inhoudelijk staat alles erin.