Mijn Communities
Help

Integratie met PerfectView nu beschikbaar

door Anonymous (Bijgewerkt ‎03-06-2019 12:19 ( )

PerfectView CRM Online verzamelt gegevens van je relaties op één locatie. Omdat je online inlogt heb je altijd en overal toegang. Of je nu onderweg bent of op locatie werkt. Laat Visma eAccounting en Perfectview naadloos samenwerken met deze integratie.

 

Een crm-systeem automatiseert processen die je anders tijd zouden kosten, zoals; auto-reply, e-mail-nieuwsbrieven, facturatie en to-do lijsten samenstellen. Door deze en andere processen te automatiseren weten je relaties wat ze van je mogen verwachten.


De voordelen op een rij:

  • Start je met PerfectView? Met deze koppeling heb je daar gewoon beschikking tot je relaties uit Visma eAccounting.
  • Andersom worden relaties uit PerfectView CRM Online ook relaties in Visma eAccounting.
  • Wijzig je een relatie in een van de twee applicaties? Dan wijzigt de koppeling dezelfde relatie ook automatisch in de andere applicatie.
  • Offertes verzonden vanuit PerfectView, kunnen na accordering worden omgezet naar een factuur. Deze kan je vervolgens opnemen als post in Visma eAccounting.
  • Losse facturen die vanuit PerfectView worden aangemaakt neem je via de koppeling eenvoudig op in je Visma eAccounting-administratie.
  • Als betaald verwerkte facturen in Visma eAccounting worden ook in PerfectView gemarkeerd als voldaan.

Naar de website

2 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

Ik krijg de koppeling keurig geactiveerd, maar er worden helaas geen gegevens uitgewisseld van perfectview (waar al mijn relaties in zitten) naar e-accounting.....

door Remko Gerritsen

Geachte heer/mevrouw,

 

Graag kom ik; bij voorkeur telefonisch; in contact met u om de API - koppeling PerfectView - eAccouting verder met u door te spreken.

We zijn bereikbaar op het telefoonnummer: 020-2626926.

 

Bij voorbaat dank.