Mijn Communities
Help

Veel positieve beoordelingen Visma eAccounting op Trustpilot

door Anonymous (Bijgewerkt ‎19-12-2017 12:15 ( )

Sinds een tijdje kunnen ondernemers op de onafhankelijke beoordelingswebsite Trustpilot hun mening geven over Visma eAccounting. In zeer korte tijd plaatsten al veel gebruikers hun positieve ervaringen met deze software. Een goede reden om eens in gesprek te gaan met een van hen: Roy Veenman van het gelijknamige klusbedrijf uit Naaldwijk.

 

Voor zijn eenmanszaak gebruikt Veenman sinds enkele maanden Visma eAccounting. De software werd hem aangeraden door zijn administratiekantoor: ’Andere pakketten zijn vaak veel groter en als eenmanszaak heb ik dat helemaal niet nodig.’

 

Tijdens het opstarten van zijn klusbedrijf hield Roy Veenman zijn administratie bij in Excel: ‘Er ging toen heel veel tijd in mijn boekhouding zitten, vooral in het maken van facturen. De bonnen die ik had, gingen allemaal in een map en die bracht ik elk kwartaal naar het administratiekantoor. Daar werd alles dan uitgerekend. Dat was altijd veel werk voor mij en het kantoor.’

 

Met Visma eAccounting gaat dat heel anders. ‘Ik vul alle gegevens in en een factuur is meteen klaar voor digitale verzending. Bonnen kan ik fotograferen en ze staan meteen in het systeem. Mijn administratie is nu veel overzichtelijker en mijn werkplek blijft ook veel opgeruimder zonder al dat losse papier,’ aldus een enthousiaste Veenman.

Over het allergrootste voordeel van werken met Visma eAccounting hoeft Veenman niet lang na te denken: ‘Het scheelt me zoveel tijd. Daarnaast heb ik nu veel meer overzicht. En mocht ik er toch eens niet helemaal uit komen, dan bel ik mijn administratiekantoor, loggen we tegelijk in en kijken we er samen online naar. Dat is heel handig.’