Mine produkter
Hjælp

My Visma app - Nem app til alle medarbejdere

af Thor Lundehoj (Opdateret ‎22-10-2020 08:40 af CamillaJeppesen VISMA )

My Visma app artikel.PNG

Nem app til alle medarbejdere 

My Visma appen giver et hurtigt overblik over medarbejderes egen data såsom:

  • saldi
  • ferie
  • flekstid
  • overarbejde m.v.

Som administrator bestemmer du selv, hvilke saldi medarbejderne skal have vist i appen. 

 

Gør det nemt at være medarbejder

Appen gør det nemt at have styr på, hvor meget ferie medarbejderen har optjent, når vi rammer samtidighedsferien. Det er også muligt at åbne op for, at registreringer, såsom fravær og ferie, kan klares direkte fra appen. Du kan også være med til at forbedre datakvaliteten, ved at gøre det nemt for medarbejderen at registrere ferie og fravær. 

 

Appen kommer i en dansk og engelsk version, som kan downloades gratis til både android og IOS.

 

Det er også muligt at registrere i appen, når man er offline eller, når der bliver kørt løn. 

 

 

Kom i gang med My Visma appen

Vi står klar til at hjælpe jer i gang med My Visma appen gratis. Det eneste du skal gøre er at bestille jeres My Visma skema. Du skal ikke bestille skemaet, hvis jeres medarbejdere har adgang til Visma HR.

 

MY Visma knap (LØN).pngMY Visma knap (BPO).png

 

BEMÆRK: I skemaet findes også en kolonne omkring Self Service. Self Service er et tilkøb til My Visma, der faktureres separat. Kolonnen er forudfyldt, da mange af vores kunder, har givet udtryk for, at deres medarbejdere selv skal kunne registrere direkte i My Visma appen (læs mere om fordelene ved Self Service). Ønsker du ikke, at jeres medarbejdere selv skal kunne registrere fx ferie og sygdom, skal feltet rettes til ‘Read’.

7 Kommentarer
Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Hvornår får administratoren adgang til den nye MyVisma App?

af CamillaJeppesen

Hej Lene

 

Undskyld det sene svar.

Appen kan hentes i App Store og Google Play den 7. september. 

 

Hvis du gerne vil vide mere om appen, kan du deltage på vores webinar den 31. august. Du kan læse mere og tilmelde dig her. Det er selvfølgelig helt gratis.

 

Venlig hilsen

Camilla Jeppesen

Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Er der ikke mulighed for, at administratorer kan forbede sig, inden app'en bliver tilgængelig for medarbejderne?

 

Mvh

Lene F.M. Sørensen

af CamillaJeppesen

Hej Lene

 

Vi kan desværre ikke begrænse adgangen i App Store og Google Play.

Jeg vil anbefale, at du deltager på webinaret, hvor du vil få en praktisk gennemgang af appen.

 

Derudover bestemmer du selvfølgelig selv, hvornår du informere jeres medarbejdere om den nye app.

 

Venlig hilsen

Camilla Jeppesen

Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Jeg har naturligvis meldt mig til webinaret 

 

Mvh

Lene F.M. Sørensen

af CamillaJeppesen

Hej Lene

 

Det lyder godt.

 

Vi sender også en samlet pakke med vejledninger, mailskabeloner, som du kan bruge til at informere jeres virksomhed om My Visma og en plakat om My Visma appen. Pakken sendes ud mandag den 31. august.

 

 

Venlig hilsen

Camilla Jeppesen

SofieFoghDahl
CONTRIBUTOR ***
af SofieFoghDahl

Hej Camilla, 

Er det muligt jeg kan blive ringet op ang. My Visma. 

Vi har et kundeforhold, men 3 selskaber, så jeg vil gerne vide hvordan jeg skal forholde mig ift. udfyldelse af blanketter mm. 

Plus jeg vil gerne høre om den samlet pakke med vejledninger, mailskabeloner og plakat bliver én tilsendt når man har udfyldt blanketterne ?

På forhånd tak. 

Mvh Sofie Fogh-Dahl

+45 29126487