Mine produkter
Hjælp

Nye funktioner i My Visma appen

af CamillaJeppesen

Den 2. november kommer der nye spændende funktioner i appen til gavn for både leder og medarbejder. 

 

Glæd dig til: 

  • muligheden for at vælge transportmiddel ifm. registrering af kørsel
  • at godkendte fraværsregistreringer automatisk kommer over i din kalender
  • at kunne godkende registreringer på 3 cifrede fraværskoder
  • min/max fejlbesked ifm. registreringer

 

Vælg transportmiddel

Det er nu muligt at vælge vælge transportmiddel ifm. registrering af kørsel, hvis der findes mere end én transportmulighed. Det kunne fx være, hvis medarbejderen har valgt at tage færgen.

 

CamillaJeppesen_2-1667386256797.png

 

 

Mail ved godkendelse af fravær

Fremadrettet vil jeres medarbejdere også modtage en kalenderinvitation, når deres leder har godkendt fravær via appen. Det kræver, at I slået funktionen til i Visma HR /My Visma.

 

3 cifrede fraværskoder

Det er nu muligt at godkende 3 cifrede fraværskoder i appen. Det er det fravær, der registreres under Firma fravær. 

 

Besked ved min/max

Jeres medarbejdere vil fremadrettet kunne se, hvis deres registrering fejler, fordi registreringen overskrider min/max grænsen af fravær eller timer. I første omgang vil medarbejdere se et rødt udråbstegn, der indikerer at registreringen ikke er gennemført. 

 

CamillaJeppesen_3-1667386256587.jpeg

 

Dette gør sig gældende, hvis I i Visma HR / My Visma under opsætning af fraværssaldi har opsat minimum eller maksimum værdier for fx hvor mange feriedage eller flekstimer, jeres medarbejdere må holde.

4 Kommentarer