Mine produkter
Hjælp

Nyhed! Registrer kørsel i My Visma appen

af CamillaJeppesen

Nyhed! Registrer kørsel i My Visma appen

Det er nu blevet tusinde gange nemmere for jeres medarbejdere at registrere kørsel. Det betyder mindre administration for dig og dine kollegaer og færre fejl på lønsedlen. Bedre bliver det ikke!

 

Kørsel app .gif

 

Top 3 funktioner 

  • Appen gemmer automatisk din nummerplade til fremtidige registreringer
  • Vælg din nuværende lokation og slip for at taste adressen
  • Automatisk udregning af antal kilometer med mulighed for at redigere antallet 

 

Den nye funktion findes under kategorien ‘Arbejde’.

 

Funktionen er gratis for alle kunder, der har Self Service. 



Har jeres medarbejdere ikke adgang til appen?

Så kan du læse mere om My Visma appen og Self Service på webshoppen eller kontakte os på tlf. +45 8897 9700

8 Kommentarer
Brix
CHAMPION **
af Brix

Hvor er det skønt. Hvordan giver jeg mine medarbejder adgang til at taste det i appen. Som det er nu, har de ikke punktet. Under opsætning af koder i Visma HR har jeg hak i alle tre ud for LA9011

Kim Schjøtt
CONTRIBUTOR ***
af Kim Schjøtt

jeg har kun mulighed for at reg. skattepligtig kørsel 

alice olesen
CONTRIBUTOR **
af alice olesen

Fantastisk. Vi har selfservice og registrere allerede fravær i Visma app'en, men jeg kan ikke finde funktionen kørsel i app'en.

Hvordan får vi den?

Rikke Frandsen
CONTRIBUTOR **
af Rikke Frandsen

Virkelig godt med denne nye mulighed. Jeg har dog fået tilbagemelding fra en medarbejder, der har være i Sverige, han kunne ikke kunne søge adresse frem. Er det kun danske adresser der kan slåes op i?

Brix
CHAMPION **
af Brix

Rikke Frandsen - hvordan har I fået adgang til punktet på jeres APP?

 

Rikke Frandsen
CONTRIBUTOR **
af Rikke Frandsen

Brix - I My Visma under 'Instillinger' og 'Opsætning af koder' - 'Lønregistrering' skal du sætte kryds i 'Kræver godkendelse' og 'Kode vises i Visma HR' ved 9011 - Kørselsgodtgørelse 🙂 håber det lykkes for dig, det er smart.

Brix
CHAMPION **
af Brix

Hej Rikke

 

Det har jeg "hakket af", men det kommer stadig ikke frem i min app. Men ellers tak for hjælpen

BH Jeanette

Mette S
CHAMPION **
af Mette S

Laver I en opdateret vejledning til MyVisma Appen?

Den mangler jeg virkelig meget til at give til mine kollegaer.

 

vh Mette