Mine produkter
Hjælp

Din adgang til My Visma kan være forsinket, læs mere.

af CamillaJeppesen (Opdateret ‎09-09-2020 08:57 af CamillaJeppesen VISMA )

Vi oplever, at flere ringer ind, da de ikke har adgang til My Visma appen.

Interessen for appen og Self Service har været så stor, at vi ikke har kunnet nå at oprette alle virksomheder mandag den 7. september, hvilket vi beklager.
 
Vi regner med, at alle brugere er oprettet inden torsdag middag.
 
Så snart du er oprettet vil du og dine kollegaer modtage en velkomstmail med jeres login-oplysninger.
 
Hvis du som kunde allerede har "Leder og medarbejder modul" (adgang for ledere og medarbejdere til Visma HR) - vil I ikke modtage en velkomstmail, men vi vil opfordre jer til at downloade appen og løbende teste, om I er oprettet.
 
Vi beklager endnu engang forsinkelsen.
7 Kommentarer
AFOAFO
CONTRIBUTOR *
af AFOAFO

Bare til info - os der har haft app'en hele tiden kan heller ikke bruge den - den er ikke opdateret, hverken med saldo eller de reg. der ligger i forvejen - og vi kan heller ikke reg. nyt fravær. Det er så mega frustrerende, når man bliver kimet ned den ene dag efter den anden - uden at kunne give et ordenligt svar - selv ens kontaktperson bliver ikke informeret, så der kunne komme lidt information denne vej. Øv.

PiaSkovAndreasen
CHAMPION *
af PiaSkovAndreasen

Bare for lige at denne info også tilgår 🙂 jeg havde VISMA HR app'en i forvejen, og den har selv opdateret sig, så den nu hedder My Visma, og den fungerer upåklageligt. Jeg kan sagtens registrere fravær... Så det er tilsyneladende ikke alle kunder, der har problemer med app'en.

 

Jeg ved dog, at de af mine kolleger, som pt. har forkerte saldi på omsorgsdage, naturligvis også ser de forkerte saldi i app'en. Men det er jo ikke adgang og evnen til at registrere, der er ramt - blot korrektheden af data...

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @AFOAFO 

Da appen trækker visningen fra Visma HR, skyldes de udfordringer, du nævner med appen,  højest sandsynligt, at de nye skærmbilleder i Visma HR ikke fremstiller saldi korrekt i øjeblikket. Det kan du læse mere om her: Ser dine saldi forkerte ud i Visma HR"

 

Vi beklager meget, det bøvl det giver dig. Vi arbejder lige nu på højtryk for at løse udfordringerne, og lige så snart fejlen er rettet i Visma HR, bliver saldi også vist korrekt i appen.

 

Du kan følge "label" driftsinformation, hvor vi samler op på alle nyheder og artikler vedrørende udfordringerne med My Visma. 

 

 

Mange hilsner

Isabella 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @PiaSkovAndreasen 


Dejligt at høre, at du har en god oplevelse med My Visma appen. Det sætter vi pris på, at du deler med os 😊

 

Mange hilsner

Isabella 

 

 

Hilde 1234
CHAMPION *
af Hilde 1234

Vi har også haft Visma HR appen tidligere og har nu downloadet My Visma, kan fint logge ind med den står og indlæser under overblik konstant og der kommer ingen data.

 

Registrering og menu punkterne virker fint, men data i overblik kommer ikke.

 

mvh

Hilde

 

af Thor Lundehoj

Hej @Hilde 1234


Det lyder bizart! 
Jeg har sendt det videre til min kollega, som vil forsøge at komme i kontakt med dig, for at få en bedre forståelse af problemet 🙂 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej @Hilde 1234 

 

Jeg ved, at I har to kundeforhold i én Visma HR løsning, og det er sikkert dette, der skaber problemer hos jer. Lige nu er det kun medarbejderne i det ene kundeforhold, der kan se fraværssaldi - og dette afspejles sikkert også i appen. Det er noget, vi er ved at finde en løsning på. 

 

Hilsen Mie

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.