annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Fraværsregistreringer kan ikke slettes

af Mie Eggers

Det er desværre ikke muligt at slette fraværsregistreringer i Visma HR / My Visma web. Indtil fejlen er rettet, kan fraværet slettes i Visma Løn, med undtagelse af fraværsregistreringer med status ‘Afventer’ eller status ‘Afvist’.

16 Kommentarer
CHAMPION *
af id19384

Vi kan heller ikke slette i Visma Løn!

af Mie Eggers

Kære id19384

Umiddelbart oplever vi ikke problemer med at slette fravær i Visma Løn. Du må gerne henvende dig til vores Support, så vi kan kigge nærmere på din konkrete sag.

Hilsen Mie 

CONTRIBUTOR **
af jlg

Vi kan heller ikke slette fravær i VISMA HR.

CONTRIBUTOR ***
af CFU

Vi har også problemer med at slette fravær i Visma HR.

MVH Camilla

CHAMPION *
af id19384

@Mie Eggers har sørme prøvet support, men enten lang ventetid eller umulig at få forbindelse 😞

Men har besluttet at jeg prøver igen idag!

CONTRIBUTOR **
af DKLeLyHa

Hvad er status på, at der ikke kan slettes fravær i Visma HR?

CONTRIBUTOR ***
af Klaus Ladekarl

Registreringer med status afventer er det jo ikke muligt at slette fra Visma Løn. 

Såfremt det er en registrering med status afventer der skal slettes er vi p.t. nødsaget til at godkende det først og derefter slette det via Visma Løn.

Det tager meget lang tid og er en højst uacceptabel løsning, hvorfor det haste med at få rettelsen lavet.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

af Mie Eggers

Som I alle konstaterer, har vi fortsat problemer med at slette fravær i Visma HR. Fejlen bliver rettet i den næste release den 5. november.

Fravær med status Afventer kan slettes i skærmbilledet 'Godkend fravær og lønregistreringer'.

CONTRIBUTOR *
af Tina Damgaard

Hej Mie

Vi har tidligere ikke kunne slette i fravær, men i dag den 9/10 er det lykkedes mig at slette både noget ferie og Fravær m/løn. Dog skal man huske at klikke på "fravær" for at billedet opdaterer. Mon det er muligt igen, eller har jeg bare været heldig?

af Mie Eggers

Hej Tina

Vi havde faktisk en lille release i går aftes med performanceforbedringer på siden Fravær. Det muligt, at dette er en medvirkende årsag til, at du nu kan slette fravær. Det er dejligt at høre, at det måske har løst nogle af problemerne med sletning af fravær. 

CONTRIBUTOR *
af MarianneHNielsen

Hvad er status her? jeg kan fortsat ikke slette fravær. Jeg har skrevet til Oursourcingcenteret, der henviser til dette link.

Jeg har her til formiddag registreret et fravær, der ikke kunne slettes igen. Dog kan jeg slette det via "Godkend fravær og lønregistreringer" - men det er ikke holdbart, at det er måden at gøre det på.

Ser frem til en opdatering snarest. Tak. 

Mvh

Marianne Nielsen

CONTRIBUTOR *
af Kate Bærendtsen

Vi kan heller ikke slette i VISMA HR - det er kun personer med administratoradgang, der kan. Det slår heller ikke igennem på appen med det samme.

CONTRIBUTOR **
af jlg

Jeg (administratorer) kan nu slette fravær i begge systemer, men vores medarbejdere kan stadig ikke slette fravær i MyViSMA selvom det endnu ikke er godkendt. Det er bare ikke holdbart, at de skal forstyrre os med sådan en opgave, da vi jo ligesom har rigeligt i forvejen

:o(

af Mie Eggers

Vi oplever ikke længere, at der er en generel fejl i forhold til sletning af fravær. Men der kan meget vel være nogle af jer, der fortsat har problemer med sletning af fravær - dette er typisk kundespecifikt og eventuelt også brugerspecifikt. I er meget velkommen til at kontakte os i disse sager, og meget gerne komme med konkrete eksempler på nogle medarbejdere, der ikke kan slette deres egne fraværsregistreringer, som har status Afventer.

CONTRIBUTOR *
af Kate Bærendtsen

Så hvem kontakter jeg helt konkret, når vi ikke kan slette og ikke kan oprette fravær?

af Thor Lundehoj

Hej @Kate Bærendtsen,

Jeg anbefaler at kontakte vores support: https://community.visma.com/t5/Support-Visma-HR/bd-p/DK_EN_Visma-HR_Support

Det kan også gøres ved at bruge chatten nede i højre hjørne 🙂