Mine produkter
Hjælp

Går du glip af relevant viden?

af Anonymous (Opdateret ‎09-05-2019 15:55 af Thor Lundehoj VISMA )

Besøg Visma Community - det er din mulighed for at sikre, at du får væsentlig viden til din hverdag. På Community gør vi vores bedste for at holde dig opdateret på nyheder og relevant viden inden for løn og HR-administration.

 

Søg og find
At bruge Community skal være simpelt. Ligeledes skal det være enkelt at få afdække svar, på det du søger. Læs mere om, hvordan du får det mest optimale ud af din søgeproces på Visma Community her: Sådan søger du.
Giver søgeprocessen dig ikke tilstrækkeligt svar på dit spørgsmål? Så kan du også stille dit spørgsmål i Forum, hvor andre brugere har mulighed for at assistere dig.

I Visma arbejder vi kontinuerligt på at udvikle Community, så viden bliver let tilgængelig for dig. Du er derfor altid velkommen til at give os din feedback på: ve-dk-community@visma.com

 

Hjælp til selvhjælp
Bliv endnu mere fortrolig med vores løsninger via Community. Det er med stor glæde, at vi kan fortælle dig, at du nu kan lære mere om vores produkter gennem video-guides. Allerede nu kan du finde en række video-guides, som er direkte ‘hjælp til selvhjælp’. Fremadrettet vil du også kunne finde video-guides på nye releases, dvs. nyheder, som blandt andet kan dække en nye eller ændret funktionaliteter i løsningerne.

 

Community er en ny platform
Vi ved, at nye vaner tager tid, og det kan godt kræve et tilløb at komme i gang. Ikke desto mindre vil vi gerne slå et slag for, at du vænner dig til at bruge Community som en fast del af din hverdag.

Kom godt i gang - læs eller genbesøg vores hjælpe-guides:


Video Quickguide til Community
Hurtig navigering til dine produktområder
Hvordan abonnerer jeg på nyheder?
Sådan fungerer søgefunktionen

 

Sidder du med en konkret udfordring? Så kan der også være hjælp at hente her: Oftest stillede spørgsmål

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.