annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.

Har du adgang til Visma HR efter 1/9?

(updated by Mads Torp VISMA ‎16-08-2019 09:20 )
Mads Torp
DK_EP_600x250_TLS-afvikling_Hero_1.png

Søndag den 1. september opdaterer vi vores IT-systemer. Vi ønsker at øge sikkerheden til vores systemer, og derfor vil ældre krypteringsmetoder ikke længere være understøttet. Du vil formentligt ikke lægge mærke til, at vi deaktiverer TLS 1.0 (en ældre krypteringsprotokol) til vores systemer, da det kun er ældre computerer, der muligvis ikke kan komme ind i Visma HR eller Visma Løn.

Hvis du anvender nyere styresystemer som Mac OS 10.12 (Sierra) eller Windows Vista, anvender du automatisk de moderne krypteringsmetoder allerede nu - og det kommer derfor ikke til at påvirke dig. Online betalingsløsninger har allerede deaktiveret TLS 1.0 i dag, så hvis du f.eks handler på nettet med kreditkort, så ved du allerede, at det ikke vil påvirke dig.

Kommer det til at påvirke mig?
Hvis du til gengæld anvender ældre systemer som Windows XP eller Max OS X 10.10, vil du kunne opleve problemer efter den 1. september.

Vil du være helt sikker på, at du kan komme ind i Visma Løn og Visma HR efter 1. september 2019, kan du teste din adgang ved at klikke på linket her.

Vores systemer vil stadig fungere som hidtil på smartphone og tablet.