Mine produkter
Hjælp

Opdateret 13/5: Release-nyt om overgangsordning til ny ferielov

af Anonymous (Opdateret ‎12-02-2021 23:39 af Thor Lundehoj VISMA )
Find PDF-guide i bunden af nyheden.
 
Det er vigtig, at du er velinformeret om de ændringer, der sker i løsningen som følge af de nye regler. Derudover vil vi gerne sikre, at du har mindst muligt ekstra arbejde i den sammenhæng. Derfor har vi siden varslingen af den nye ferielov arbejdet målrettet for at tilpasse vores løsninger. Det betyder, at du i vid udstrækning vil blive hjulpet på vej og slipper for manuelle arbejdsgange på baggrund af de opdateringer, der ligger klar i Visma Løn.
 
Opdateret: Der er blevet lavet nogle opdateringer i releasedokumentet. Den opdaterede version finder du nedenfor.
3 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
Opdateret: Der er blevet lavet nogle opdateringer i releasedokumentet. Den opdaterede version finder du i artiklen ovenfor.
 
  •  

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Der bliver i dokumentet side 3 henvist til "tidligere fremsendt brev og vejledninger "overgangsordning til ny ferielov - hvad skal ændres i Visma Løn"; denne henvisning kan jeg ikke finde i jeres arkiver. Kan jeg få den tilsendt tak; aboe@flexa.dk

 

vh/Anita 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Anonymous 

 

Vi er i gang med at tjekke jeres opsætning - jeg vender retur på din mail, når jeg ved mere.

 

Venlig hilsen

Mads