Mine produkter
Hjælp

Prøv den forbedrede søgeoplevelse i Hjælpecentret

af B_V_ (Opdateret ‎22-08-2023 11:00 af B_V_ VISMA )

Vores nye hjælpecenter, som du kan tilgå direkte i Visma Løn, har fået en ny funktion til at gøre din oplevelse endnu bedre. 

 

Find det, du søger efter

Når du søger efter vejledninger i Community uden at bruge de præcise ord fra vejledningen, kan systemet ikke altid finde den rette frem til dig. I Hjælpecenteret har vi tilføjet en søgefunktion, som kan finde frem til de rette vejledninger ved at søge på ord, der minder om det, der står i vejledningen. 

 

Søger du f.eks. efter vejledninger angående ‘ny medarbejder’, vil disse også komme frem, hvis du skriver ‘ny ansat’:

 

B_V__0-1692623382161.png

 

 

Vejledningerne på Visma Community forsvinder dog ikke, så du kan frit vælge, om du har lyst til at bruge Community eller det nye hjælpecenter til at finde vejledninger. 


Print kun det, du skal bruge 

Det nye hjælpecenter giver dig desuden mulighed for kun at printe den del af vejledningerne, du skal bruge - så du kan slippe for at stå med en alt for stor stak papirer i hånden. Når du udfolder de enkelte afsnit i vejledningen, kan du klikke på printikonet (markeret med den blå cirkel) eller klikke på ‘print’ til højre for overskriften (markeret med den røde cirkel) for at printe hele vejledningen.

 

B_V__1-1692623382156.png

 

 

Udforsk det nye hjælpecenter her >

 

Hjælp os med at hjælpe dig

Hver eneste gang du bruger hjælpefunktionen, vil vi meget gerne have din feedback - uanset om du fandt, det du søgte efter eller ej. Kun med din feedback kan vi forbedre hjælpefunktionen. 

 

Fortæl os om din oplevelse ved at klikke på ét af ikonerne i bunden af hjælpefunktionen, når du har brugt den. Vi er også meget interesseret i en mere uddybet beskrivelse af din oplevelse i fritekstfeltet, der dukker op efter klik på ikonerne.

 

👍 = Hjælpefunktionen virkede, og jeg fik foreslået den vejledning, jeg søgte. 

 

🤷‍ = Jeg har ingen holdning til hjælpefunktionen. 

 

👎 = Hjælpefunktion virkede ikke, og jeg fik ikke den vejledning, jeg søgte.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.