annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Sæt X i kalenderen og tilmeld dig i dag

af Brina Vinge

Så kan du godt begynde at glæde dig. Nu åbner vi nemlig op for tilmeldingerne til dette års Visma Årsmøder - datoerne finder du nedenfor. 

Endnu en gang byder vi på et spændende program, som selvfølgelig sikrer, at du er godt klædt på til at komme godt igennem årsskiftet. Derudover sætter vi fokus på din og danske virksomheders nye virkelighed og hverdag med bl.a. den nye ferielov og håndtering af Corona fra et juridisk og praktisk perspektiv. 

Fysisk eller online?
Som noget nyt kan du i år vælge, om du vil deltage på en fysisk event eller online. I forbindelse med vores kundeseminarer i maj fik vi flere positive tilkendegivelser ved muligheden for at deltage online, og fik bl.a. følgende tilbagemelding fra en deltager: 

Jeg var meget skeptisk inden, men er virkelig begejstret, hvor godt det gik. Jeg vil klart anbefale, at der bliver mulighed for at deltage i flere online kurser. 

Det har vi selvfølgelig taget til os, og derudover giver online-arrangementerne os også mulighed for at nå ud til langt flere at vores kunder rent geografisk. 

Hvis du foretrækker at deltage et af vores fysiske årsmøder, så sørger vi selvfølgelig for afholdelse under fuldt forsvarlige forhold, hvor alle retningslinjer ift. Covid-19 overholdes. 

Supplér dit årsmøde med mere viden

På vores fysiske årsmøder har du mulighed for at blive endnu skarpere i din lønviden med ét af følgende kurser, som afholdes i forlængelse af kundeseminaret:

• Årskørsel og eIndkomst afstemning
  • Forstå den nye ferielov i Visma Løn

DATO

STED

9. november

11. november

Horsens - Scandic Bygholm Park 

Tilmeld dig i dag

Tilmeld dig allerede i dag, så er du sikret en plads. Du kan tilmelde dig det kursus, der passer dig bedst her: