Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Systemopdatering i aften kl. 18

(updated by Marlene Due VISMA ‎25-09-2018 15:09 )
Jesper Thomsen

Vi gør opmærksom på, at vi opdaterer systemet i aften kl. 18. Du kan derfor ikke logge på systemet og hvis du er på vil systemet logge dig af. Opdateringen tager kun 5 minutter.

Vi beklager evt. gener dette kan medføre for jer. 

3 Kommentarer
CONTRIBUTOR **

Når i har disse opdateringer som åbenbart skyldes alvorlige fejl der ikke kan afvente en release-opdatering kunne det være skønt at vide, hvad problemet er . Har konstateret i ved flere lejligheder har lavet ændringer som ikke er omtalt i release-dokumenterne. Når dette sker har vi svært ved at forholde os til ændringerne.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

Kære Klaus 

Du har helt ret i at hvis dette skyldes en fejl som har indflydelse på lønnen eller det er fejl som i skal forholde jer til ifb. med jeres brug af lønsystemet, så skal i selvfølgelig informeres herom. 

Men vi forbeholder os rette til at lave opdateringer af systemerne, som ikke påvirker kunderne og derfor ikke informere om. 

Med venlig hilsen 

Jesper Thomsen

CONTRIBUTOR **

Hej Jesper

Tak for tilbagemeldingen. Jeg synes imidlertid ikke du kommer ind omkring anden del i mit indlæg, har indenfor den sidste måned oplevet 2 ændringer som i høj grad påvirker vores arbejde og er fejlagtige ændringer, men som der ikke har været nævnt noget omkring. Den ene ændring er blevet rullet tilbage efter jeg rettede telefonisk henvendelse til jer, dog uden jeg har fået noget tilbagemelding herom. Den anden ændring jeg har konstateret laver jeg en fejlrapport på snarest.

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl