annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.

Et abonnement - flere fordele

(updated by Helle Valso VISMA ‎01-10-2019 13:32 )
Isabella Serritzlev

Det nye serviceabonnement er udviklet med udgangspunkt i vores kunders ønsker om differentieret service. De tre nye serviceabonnementer (Essential, Advanced og Executive) gør det derfor muligt for jer at vælge et abonnement, der afspejler jeres behov.

Alle kunder skal som minimum have et “Essential” serviceabonnement. Har I i dag et Hotline-abonnement, har vi vurderet, at I fremover skal have det abonnement, vi kalder “Advanced”. Det skyldes, at “Advanced” indeholder telefonisk hotline.

I kan læse mere om de forskellige serviceabonnementer her.

Ønsker I at ændre jeres serviceabonnement, kan I kontakte kundeservice på tlf. 88 97 97 00

4 Kommentarer
CONTRIBUTOR **

kære jer

i reklamerer med chatten  - i sidste uge ventede jeg 45 min som nr. 1 og hørte intet, da jeg ringede op indrømmede i at der var sket en fejl der var ingen som passede chatten, nu er samme situation ved at ske igen jeg er logget på 15.02 som nummer et og nu er den 15.16.  Var det ikke en ide at svare eller helt droppe tilbuddet, det står også i nyhedsbrevet  hvor I fortæller om jeres ny abonnementer med flere fordele - det kan så diskuteres når I ikke svarer.

jeg har læst på hjemmesiden at der er sendt et brev ud som man kunne bruge til medarbejderne i forbindelse med den nye ferielov- det er det brev jeg gerne vil have en kopi af - nu er kl 15.19 og jeg er stadig nr 1.

Håber I finder en løsning på chatten - på dataløn fik jeg svar de 2-3 gange jeg brugte dem 😞

God dag til jer - ser frem til at få en kopi af brevet vedr NY ferielov

15.20 pernille

VISMA

Hej @PernilleT 

Tak for din besked. Jeg kan sagtens forstå din frustration over, at du ikke får svar på chatten. Jeg skal nok gå videre med det - for det er naturligvis ikke meningen!

Med hensyn til informationsbrevet angående ny ferielov, så har jeg givet et svar inde på forummet.

Og god dag til dig også Glad humørikon

Vh
Mads

CONTRIBUTOR *

Hvilken mailadresse skriver man til for hotline på VISMA LØN via email?

Hej Helene

Vi har desværre ikke mail til hotline hjælp. Du kan i stedet skrive til os via vores chat, som du finder i højre side her på community i den blå boks, hvor der står "Chat".  En anden mulighed er, at du kan udfylde formularen "Bestil hjælp til opgaver", som du finder under fanen "Oversigt" i højre side, hvor der står  "Links til systemerne" - så hører du fra os hurtigst mulig.

Mange hilsner

Isabella