Mine produkter
Hjælp

Gik dine medarbejdere glip af webinar vedr. ferieloven og My Visma? Videresend materialet her

af CamillaJeppesen

800 medarbejdere så vores Webinar "Quick guide til den nye ferielov - så meget ferie kan du afholde"

 

Nåede du ikke at dele webinaret med dine medarbejdere?

Så kan vi trøste dig med at det populære webinar er blevet optaget!

 

Del videoen med dine medarbejdere og gør dem klogere på den nye ferielov, samt hvor meget ferie de kan afholde:

 

Se optagelsen her

 

Vedhæftet er slides fra webinaret.

7 Kommentarer
Annette Østergaard
CONTRIBUTOR ***
af Annette Østergaard

Hej

Var det ikke meningen at I ville sende optagelsen til de medarbejdere, som havde tilmeldt sig webinaret?

Jeg ved jo ikke hvem der har tilmeldt sig, og jeg er ikke vild med at sende mail ud til hele virksomheden, hvis der kun er et par stykker, der tilmeldte sig.

 

af Anja-Landgren-Nielsen

Hej Anette. 
Jeg kan godt forstå at du spørger. Alle skulle gerne have modtaget optagelsen i morgen 🙂

 

Bedste hilsner

Anja

Annette Østergaard
CONTRIBUTOR ***
af Annette Østergaard

Hej Anja

Er optagelsen sendt ud? I hvert fald en af mine medarbejdere har endnu ikke modtaget den.

 

Mvh
Annette

 

af Anja-Landgren-Nielsen

Godmorgen Annette. Ja det er sendt ud nu. Har de mon tjekket deres spam mappe? 🙂

Hvis du kender deres mailadresser, så vil jeg gerne sende dem optagelsen en ekstra gang.

 

Bedste hilsner
Anja

Annette Østergaard
CONTRIBUTOR ***
af Annette Østergaard

Hej Anja

 

Medarbejderne har ikke noget i spam mappen. 

Jeg ved jo netop IKKE, hvem der har tilmeldt sig, så jeg kan ikke sende deres mail-adresser. Hvis jeg havde adresserne kunne jeg sagtens selv sende optagelsen videre. 

Har I mulighed for at søge de deltagere/tilmeldinger frem som har en mailadresse, som ender på @formpipe.com?

Mvh
Annette

af Anja-Landgren-Nielsen

Hej Annette.
Beklager, at jeg misforstod.
Min kollega har fundet alle @formpipe.com, og han har nu sendt optagelsen afsted til jer igen 🙂

 

God fornøjelse med webinaroptagelsen og god weekend.

 

 

Bedste hilsner
Anja

 

Annette Østergaard
CONTRIBUTOR ***
af Annette Østergaard

Hej Anja

 

Mine medarbejdere har modtaget mail nu - tak for hjælpen og god weekend.

 

Mange hilsner

Annette

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.