Mine produkter
Hjælp

Har jeres IT-afdeling brug for viden på forhånd?

af B_V_ (Opdateret ‎19-05-2021 12:47 af B_V_ VISMA )

UK VERSION (DK version below / se længere nede for dansk version)

 

Your IT setup may need changes when we update our systems

Every once in a while we alter our setup in such a way your IT department needs to take action. It could be to update your security settings or to clear new domains. To spare you the details, we would like for you to pass on this message to your IT-responsible:

 

Hi,

Visma Enterprise would like to email you when system changes may affect our settings. For direct information about system changes that might need our attention, please sign up here: 

Yes, please! I want to be informed in advance of any major IT related changes




Har jeres IT-afdeling brug for viden på forhånd?

Fra tid til anden ændrer vi på vores systemsetup, hvilket kan betyde jeres IT-afdeling skal ændre på jeres opsætning. Det kan være at opdatere et domæne eller ændre på sikkerhedsindstillinger osv. Derfor kan det være en fordel, hvis vi kan kommunikere direkte til jeres IT-ansvarlige med den nødvendige viden, så de kan være forberedte. 

 

Det er langt fra alle, der har dette behov, men har I før oplevet at skulle foretage jer noget i jeres eget IT-landskab, når vi har ændret på vores, så anbefaler vi, at du kopierer nedenstående tekst og videresender den til jeres IT-ansvarlige

 

Hej 

Visma vil gerne sende dig en email, når de ændrer deres systemsetup i en sådan grad, vi kan forventes at skulle tilpasse vores interne it-setup. Du kan tilmelde dig IT-information ved at skrive dig op her:

Ja tak, jeg vil gerne informeres på forhånd om større IT-ændringer. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.