annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Kunder spørge ind til listen AFREGNING PR.DISP.DATO

af Jesper Thomsen
Vi oplever at en del kunder spørg ind til listen AFREGNING PR.DISP.DATO

Ved fratrædelse af medarbejdere i september med afregning til FERIEKONTO
'Overførselslisten' med detaillinjer vise beløbet der afregnes
'Ferieafregningslisten' viser beløbet der afregnes

Listen 'afreg. pr. disp.dato viser IKKE beløbet, da der er ny liste på vej.
25 Kommentarer
Nannamj29
CONTRIBUTOR **
af Nannamj29

Hej Visma,

Dejligt at I informerer ud omkring dette. 

Jeg tjekker "Ny Overførselsliste" - her fremfår netto feriepengene for vores timelønnede medarbejdere. I "Ny Ferielov Ferieafregningsliste" fremgår beløbet for feriepenge vedr. fratrådte funktionærer i september 2020. Jeg kan dog ikke finde, at afregningsdatoen for netto feriepengene vedrørende disse fratrædende funktionærer fremgår noget sted? Bør afregningsdato + netto feriepenge for de fratrædende funkionærer ikke også fremgå af "Ny overførselsliste"? 

Birte Olsen
CONTRIBUTOR ***
af Birte Olsen

Det lyder godt - kan I sige noget om tidshorisont? Så vidt vides skal feriepenge til fratrådte funktionærer indberettes og -betales sidste hverdag i måneden?

HCH
CONTRIBUTOR ***
af HCH

Hej Visma.

Tak for informationen. Jeg er også meget interesseret i at få oplyst hvornår der er frigivelse af ny rapport, netop fordi feriepenge indberetning og afregning skal ske sidste hverdag i md..

Tak.

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Vedr. dette også timelønnede som afregnes til feriekonto?

Nannamj29
CONTRIBUTOR **
af Nannamj29

Nu hvor Visma ikke svarer. Kan I andre se det beløb, der skal afregnes til Feriekonto pr. 30/09 for fratrædende funktionærer i september i rapporten "Ny Ferielov Afregningsliste"?   

Malene Hansen
CONTRIBUTOR **
af Malene Hansen

Jeg kan se feriepenge kørt i sep. på hhv. fratrådte og Tm'er. på listen: Ny ferielov ferieafregningsliste. Der er dog ikke angivet, hvornår den trækkes i bank. Jeg har for Tm'erne fundet en separat afregningsliste.  

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Jeg kan se den i Overførsel Total

Malene Hansen
CONTRIBUTOR **
af Malene Hansen

Glemte at skrive at listen hedder Ny afregningsliste, og der kan jeg se afregning af feriepenge for TM'er.

Malene Hansen
CONTRIBUTOR **
af Malene Hansen

Hej Lene, kan du se afregningsdato på feriepenge for fratrådte medarbejdere? for jeg kan ikke finde den, heller ikke på overførselsliste total.

Lene F M Sørensen
CONTRIBUTOR ***
af Lene F M Sørensen

Det ser ud til, at feriepengene for timelønnede for juli og august bliver udbetalt 8/10. Skal de ikke først udbetales i 8/11?

Jeg kan ikke se, at feriepengene for timelønnede for september bliver udbetalt 8/10.

Er der andre, der kan se det nogen steder?

Lene F M Sørensen
CONTRIBUTOR ***
af Lene F M Sørensen

Har fundet ud af, at feriepenge for timelønnede juli+august bliver betalt til Feriekonto 10/11 🙂

Kan dog stadig ikke se, hvornår feriepenge for timelønnede september bliver betalt til Feriekonto

Majken Hallgrimsson
CONTRIBUTOR ***
af Majken Hallgrimsson

Hej

Det kan du se i listen "ny overførelsesliste" De timelønnet bliver overført 15/10.

De månedslønnet står ikke på listen. Jeg skrev med chatten tidligere og de siger der er en fejl, forhåbentlig kun på listen. 

Jeg kan ikke under rapporter trække en ny liste, da der kommer fejl. 

Birte Olsen
CONTRIBUTOR ***
af Birte Olsen

jeg har fundet nettoafregningsbeløbene på hhv Ferieafregningsliste og Ny ferielov Ferieafregningsliste 

Lene F M Sørensen
CONTRIBUTOR ***
af Lene F M Sørensen

De står på overførselsliste Ny ferielov

Mette Lyckegaard
CONTRIBUTOR ***
af Mette Lyckegaard

hvis man har timelønnet med fx lønperiode på lønsedlen 16/8-15/9 som vi har denne måned, så er det en fejl, at der først bliver afregnet til Feriekonto d. 15/10, de skal afregnes den sidste dag i måneden dvs 30/9. det er fejlmeldt i formiddag via support

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Malene Hansen har du fundet den

Malene Hansen
CONTRIBUTOR **
af Malene Hansen

Hej Lene Krogh

Nix jeg kan ikke finde afregningsdato på fratrådte medarbejderes feriepenge. Jeg ved hvad beløbet er, så når det formodentlig trækkes i slutningen af måneden, så bogfører vi det. 

Venligst

Malene

Sanne Christensen
CONTRIBUTOR **
af Sanne Christensen

Jeg har også brug for at vide hvornår feriepengene for perioden 36+37 bliver overført til feriekonto. Jeg kan ikke se det nogen steder kun beløbet.

Anne Holst
CONTRIBUTOR *
af Anne Holst

Vil meget gerne have en melding fra Visma på om vi kan køre lønnen og der afregnes til feriekonto for fratrådte funktionærer ferie med løn selvom vi ikke kan se beløbet på lister, men Visma bagved har styr på det.

af Jesper Thomsen

@Anne Holst Du skulle meget gerne kunne se beløbet på rapporten/listen "Ny ferielov Ferieafregningslisten" som dannes i lønkørslen. 

Anne Holst
CONTRIBUTOR *
af Anne Holst

@Jesper Thomsen det er fuldstændig korrekt men supporten kunne i går ikke fortælle om de ville blive overført eller ej. Har endelig fået svaret for 1 time siden, at de skulle gå igennem.

Sanne Christensen
CONTRIBUTOR **
af Sanne Christensen

Jeg kan ikke se nogen dato for overførelse af feriepenge for perioden 36+37 ?. Jeg kan godt se beløbene. 

louiseclara82
CONTRIBUTOR *
af louiseclara82 (Opdateret ‎29-09-2020 08:40 af louiseclara82 )

@Jesper Thomsen Feriepengene er ikke hævet fra vores konto i dag? Har I andre også udfordringer med dette? Skal de ikke hæves i dag eller er det først i morgen? På ovf. total står der 29/9 og på Ny afregnings liste står der 15/10 

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***
af LeneKrogh

Feriepengene er heller ikke hævet hos os!!!!

Mette Lyckegaard
CONTRIBUTOR ***
af Mette Lyckegaard

Heller ingen hævning af feriepenge her - fratrådte funktionærer siger 29/9 og timelønnet 30/9 på min Ny Overførselsliste