annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.

LØST - BEMÆRK VIGTIG INFO - Afviste feriepenge på leverancekvittering fra Nets

(updated by Brina Vinge VISMA ‎22-11-2019 11:01 )
Regitze Furbo

LØST/Status 7.15: Overførslen til Nets er gået korrekt igennem. Du skal dog være opmærksom på, at I primo december vil modtage en faktura fra Nets på 1.025 kr. med teksten ’Ændring af dispositionsdato (pr sektion)’. Desværre kan Nets IKKE tilbageholde denne faktura, men laver umiddelbart efter en kreditnota, så I skal IKKE betale denne regning fra Nets.

For enkelte kunder er overførslen sket med afregningsdatoen 13/11, hvilket betyder, at der er fremsendt en rentenota fra Feriekonto. Denne bedes I betale, og herefter videresende til os. Så krediterer vi selvfølgelig beløbet. 

Vi beklager ulejligheden. 

Ny status kl. 09:30 Overførsel er nu gået rigtigt igennem. 

Status 12.50: Der er planlagt en ny overførsel mandag morgen. Som tidligere skrevet, har vi været i dialog med Feriekonto, og forventer pt. at der ikke vil blive pålagt renter fra Feriekontos side. BEMÆRK - I skal ikke foretage manuel indbetaling, da dette så vil betyde dobbelt indbetaling. 

Status:  Den planlaget overførelse fejlet desværre. Vi gør et nyt forsøg her senere i dag eller på mandag når vi har fået rettet de fejl der var i filerne. Vi beklager. 

Vi har været i dialog med Feriekonto om at der pt. ikke vil komme rente gebyr på. 

Status følger. 

Status : Vi forventer, at dette bliver løst fredag morgen kl. 9:00. Her er en ny overførelse planlagt. De berørte kunder vil modtage en ny leverancekvittering i TSI postkassen. 

Vi har desværre konstateret at feriepenge for fratrådte medarbejder i september 2019 bliver afvist på leverancekvitteringsliste fra Nets

Vi vender tilbage så snart vi har fundet en løsning på ovenstående

14 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***
(updated by Regitze Furbo VISMA ‎07-11-2019 10:40 )

Bare for at forstå det korrekt..

Betyder det at de penge vi skulle sende til feriekonto her i november, for medarbejdere der er fratrådt i september ikke bliver opkrævet/indbetalt?? Mere fordi jeg gerne vil kunne svarer når de stadigvæk ikke kan se deres penge hos feriekonto...

CONTRIBUTOR *

Jeg har konstateret at det kun er de feriepenge fra overgangsordningen der ikke bliver trukket, de andre er indbetalt.

Hej @Susanne123 og @KirstenJørgensen,

Beklager det sene svar. Der er kommet en ny status/løsning på ovenstående som lyder:

"Vi forventer, at dette bliver løst fredag morgen kl. 9:00. Her er en ny overførelse planlagt. De berørte kunder vil modtage en ny leverancekvittering i TSI postkassen." 

Skulle der være nogle spørgsmål til problemet eller løsningen, skal I endelig skrive, så hiver jeg fat i en ekspert på området 🙂 🙂 

med venlig hilsen,
Thor

CONTRIBUTOR *

hej

vi har allerede manuelt indbetalt de resterende penge da vi vil undgå renter, bliver de så overført igen?

CONTRIBUTOR **

Vi har netop fået en ny leverancekvittering, men beløbet til feriekonto er afvist?

Hej Kristen og alle andre. 

Man skal ikke selv indberette til ferie konto det sørge vi for. 

MVH Jesper  

CONTRIBUTOR *

Hejsa

I skrev, at I ikke forventede, at Feriekonto ville pålægge renter på de for sent betalte feriepenge. Det har de gjort - vi har i hvert fald modtaget opkrævning på renter.

Er det renter, som vi skal betale, eller blev I enige med Feriekonto om ingen rentebetaling, således at vi skal have fat i dem?

Mvh Jette

CONTRIBUTOR **

Jeg har lige snakket med Feriekonto - de havde aftalt med VISMA, at feriepenge betalt senest den 12/11, ville der ikke komme renter på, vores er først betalt den 13/11, så vi har fået en rentenota.

Hvordan skal dette problem løses???

Hej JetteR og ANNP_tek 

Der var en del kunder som vi ikke nået at få rettet til tiden og de kunder har fået desked direkte om de så blot sender rentenotaen ind til os og så betaler vi selvfølgelig det rentepåkrav. 

I sender dem ind via det link der hedder skriv til os. 

MVH Jesper 

CONTRIBUTOR *

Vi har modtaget en opkrævning på renter fra Feriekonto vedr. de feriepenge fra september, som ikke blev betalt til tiden. Feriekonto fortæller, at de ikke har nogen aftale med jer, om at de ikke vil tilskrive renter.

Mvh

Lene

CONTRIBUTOR *

Hej Jesper

Så vidt jeg kan se, så har vi ikke fået nogen information om, at vi skal sende rentenotaen videre til jer. Jeg får ud fra, at linket skulle have været i den mail? Hvordan sender vi den så videre?

Mvh Jette

Hej JetteR

Kan du ikke kontakte mig på tlf. 42822452?

MVH Jesper 

CONTRIBUTOR *

Hej Visma

Hvilken mailadresse skal vi sende rentenotaen videre til?

Mvh

Lene

(updated by Thor Lundehoj VISMA ‎06-12-2019 09:43 )

Hej @Lene F M Sørensen,

Du skal benytte "Skriv til os"-linket på forsiden (Eller benyt dette link).

På den måde sikrer vi at dokumenter kommer frem krypteret og uden fare for at personfølsomme oplysninger m.m. bliver udsatte.

Mvh,
Thor Lundehøj