Mine produkter
Hjælp

Når vi deler vores viden, står vi stærkere!

af B_V_ (Opdateret ‎11-02-2021 13:59 af B_V_ VISMA )

Årsmøderne for 2020 er veloverstået, og vi bruger nu tiden på at evaluere ud fra de mange tilbagemeldinger, vi har fået fra vores deltagere. Det er nemlig din evaluering, som gør det muligt for os at identificere, hvad der fungerede og hvordan fremtidige events evt. kan forbedres. Du er, kort sagt, med til at sætte rammerne for fremtidens kurser. 

 

Viden er vejen til udvikling - og det går begge veje

Som sagt kan vi med den indsigt du og dine lønkolleger giver os blive ved med at udvikle vores bl.a. vores kurser. Det er vigtig for os, så vi fremadrettet kan bidrage med vigtig viden om, hvordan du bedst og så professionelt som muligt kan udfylde og udvikle din rolle i hverdagen. 

 

Fx. kan vi på baggrund af de seneste tilbagemeldinger konkludere at:

  • Deltagelse på et kursus giver værdi i dagligdagen - langt størstedelen af deltagerne på årsmødet blev klogere på praktisk brug af systemet og fik ny viden om tiltag og funktioner
  • Online kurser også fremover bliver en del af vores kursustilbud - hele 94,7 % af deltagerne på de online årsmøder kan forestille sig at deltage på et online kursus igen
  • Tilbud om kurser med fysisk deltagelse har stadig stor værdi - mange af vores kunder sætter pris på at kunne netværke med andre kursister og tale med vores dygtige konsulenter. 

 

Ny viden når du har brug for det

Arrangementer som årsmøderne er en oplagt mulighed for at være up to date. Heldigvis behøver du ikke at vente til de næste årsmøder for at få fornyet viden, for vi har løbende kurser og events, der kan gøre dig endnu skarpere. 

 

Og som sagt kan du i højere grad deltage i vores kurser uanset din geografiske placering med det øgede udbud af online kurser. Og for at sikre fremtidige online-deltagere den bedst mulige oplevelse, er vi på jagt efter en ny platform, hvor online kurser og webinarer kan afholdes. Du vil derfor opleve, at der implementeres en ny løsning i løbet af 2021. 

 

Her kan du finde en oversigt over vores kurser og webinarer. 


Kursuskatalog >>

 

Webinarkatalog >>




Det sagde deltagerne bl.a. om årsmødet 2020.

 

Deltagere på online årsmøde:

 

“Det var et godt online årsmøde. Det havde en tilpas længde for mig og dejligt, at I havde indlagt pauser undervejs, så man kunne strække benene. Medarbejderne virke veloplagte og leverede god og meningsfyldt information om relevante emner. Var meget tilfreds!!”

 

“Dejlig at kunne sidde hjemme, men altid godt at mødes fysisk med andre netværkskolleger, men det fungerer super godt, når det nu skal være.”

 

“Ved webinar undgår man alt det støj, som godt kan forekomme hvis man sidder fysisk i rummet. Det er kun det relevante, der har fokus.”

 

Deltagere ved fysisk årsmøde 2020:

 

“Jeg glæder mig altid til årsmøderne og har altid en MASSE opdatering med hjem.”

 

“Fin håndtering af Corona-problematikken - men ærgerligt, at der ikke var mulighed for at netværke med jeres dygtige konsulenter.”

 

“Det var et inspirerende og informationsrigt årsmøde”

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.