Mine produkter
Hjælp

Nu får du hjælpen direkte i Visma Løn

af CharlotteS

Har du en gang i mellem brug for vejledning, når du sidder og arbejder i Visma Løn? I dag skal du tilgå vejledningerne her på Visma Community. Snart kan du også finde dem hurtigt og direkte i lønsystemet. 



Snart vil du opleve en ny knap dukke op nede i højre hjørne i Visma Løn. Knappen ser således ud:

 

Få vejledning.PNG

Sådan fungerer knappen

Ved klik på knappen vil du få foreslået op til fire vejledninger, der skal hjælpe dig - alt afhængigt af hvor du befinder dig i Visma Løn. De vejledninger, du vil få foreslået, er tilpasset efter emne og popularitet - og de burde derfor give dig netop den hjælp, du har brug for. Klikker du dig videre til en af de foreslåede vejledninger, vil vejledningen åbne i et nyt vindue, så du ikke mister den data, du er ved at indtaste i lønsystemet. 

 

Skulle de foreslåede vejledninger alligevel ikke kunne dig den hjælp, du har brug for, vil du i stedet få muligheden for at klikke dig direkte ind på Visma Community, hvor alle vejledningerne fortsat vil være. 

 

OBS: Hjælpefunktionen bliver kun vist til brugere med skriveadgang til Visma Løn.

 

CharlotteS_1-1676372917166.pngvejledning2.PNG

Hjælp os med at hjælpe dig

Hver eneste gang du bruger hjælpefunktionen, vil vi meget gerne have din feedback - uanset om du fandt, det du søgte eller ej. Kun med din feedback kan vi forbedre hjælpefunktionen. 

 

Fortæl os om din oplevelse ved at klikke på ét af ikonerne i bunden af hjælpefunktionen, når du har brugt den. Vi er også meget interesseret i en mere uddybet beskrivelse af din oplevelse i fritekstfeltet, der dukker op efter klik på ikonerne.

 

👍 = Hjælpefunktionen virkede, og jeg fik foreslået den vejledning, jeg søgte. 

 

🤷 = Jeg har ingen holdning til hjælpefunktionen. 

 

👎 = Hjælpefunktion virkede ikke, og jeg fik ikke den vejledning, jeg søgte.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.