annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.

Nytårstilbud - spar 4.500 kr. og gør din hverdag nemmere

(updated by Thor Lundehoj VISMA ‎09-01-2020 11:21 )

Med værktøjerne ‘Afstemning af eIndkomst år til dato’ og ‘Udvidet afstemningsliste’ kan du spare tid i hverdagen og samtidig komme nemmest muligt fra årets start, når du skal lave årsluk for 2019. 

Indtil 31. januar har vi et unikt tilbud til dig, hvor du sparer 4.500 kr. i opstartsomkostninger og får både ‘Udvidet afstemningsliste’ og ‘Afstemning af eIndkomst år til dato’ for 400 kr. pr. måned  (normalpris 450 kr. pr. måned).

Afstemning af eIndkomst år til dato

Fra revisionen er der et ønske om at kunne se en afstemning af, hvad I har indrapporteret til eIndkomst, og hvad I har bogført i jeres finanssystem. Efter fjernelse af R-markering kan dette give en del udfordringer, da eventuelle rettelser skal tilbageføres til den måned, som udbetalingen vedrører.

Vi har derfor udviklet et excel-værktøj med en 3-benet afstemning af data mellem Visma Løn, eIndkomst og jeres egne finanskonti.

Afstemningsværktøjet tager udgangspunkt i følgende år-til-dato oplysninger:

• Bogføringsfil fra Visma Løn, indlæses i afstemningsarket
  • Fil fra SKAT (eIndkomst), indlæses i afstemningsarket
  • Saldi fra jeres finanskonti indtastes i afstemningsarket.

Sidder du med årsluk, kan dette være hjælp for dig nu og her samt en fordel løbende. Afstemningsværktøjet indeholder en brugervejledning.

Udvidet afvigelsesliste

Med den udvidede afvigelsesliste har I mulighed for at kontrollere og skabe overblik over afvigelser på en række flere parametre end i den eksisterende liste i standardvisningen. Listen kan indeholde helt op til 10 kolonner, og opsættes individuelt for netop jeres virksomhed af en Visma konsulent.

Bestil i dag og kom hurtigt i gang!

Bestil i dag - så kontakter vi dig hurtigst muligt, så du kan komme i gang. 

Hvis du har spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os på 8897 9700

Ja tak - jeg vil gerne benytte mig af tilbuddet