Mine produkter
Hjælp

Opdateret 13/5: Release-nyt om overgangsordning til ny ferielov

af Anonymous (Opdateret ‎12-02-2021 23:39 af Thor Lundehoj VISMA )
Find PDF-guide i bunden af nyheden.
 
Det er vigtig, at du er velinformeret om de ændringer, der sker i løsningen som følge af de nye regler. Derudover vil vi gerne sikre, at du har mindst muligt ekstra arbejde i den sammenhæng. Derfor har vi siden varslingen af den nye ferielov arbejdet målrettet for at tilpasse vores løsninger. Det betyder, at du i vid udstrækning vil blive hjulpet på vej og slipper for manuelle arbejdsgange på baggrund af de opdateringer, der ligger klar i Visma Løn.
 
Red.: Vi oplever, at rigtig mange gerne vil have gensendt den mail, der blev sendt ud den 14. marts angående deres systemopsætning i Visma Løn i forbindelse med overgangsordningen. Vi vil sætte stor pris på, at I forsøger at lede efter mailen først i jeres indbakke. Den er som nævnt sendt ud d. 14. marts med "Anne Robertsen fra Visma" som afsender med overskriften "Overgangsordningen og Visma - Det skal I forholde jer til". Størstedelen af jer har modtaget en mail, hvor der står, at I ingen ændringer skal foretage. Hvis du stadig mener, at du ikke har modtaget den, kan du skrive i tråden her. 
 
Note: Vi har rettet punkt 2 i releasedokumentet den  13. maj 2019. Du finder den tilrettede version nedenfor.
32 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous
I indledningen til denne vejledning står der, at vi tidligere har fået brev og vejledning med "Overgangsordning til ny ferielov - hvad skal ændres i Visma Løn"

Den har jeg ikke modtaget - hvordan får jeg fat i den?



 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Anonymous 

 

Hvis du sender mig en besked herinde med jeres CVR og hvilken mail, jeg skal sende mailen til. Så skal jeg sørge for, at du får den hurtigst muligt.

 

Venlig hilsen

Mads

Susanne2505
CHAMPION *
af Susanne2505
Hej Vi har hellere ikke modtaget det omtalte brev - vil I sende det til os På forhånd tak
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Susanne2505 

 

Du skulle gerne have fået det, men jeg sørger for, du får det tilsendt igen 🙂

 

Venlig hilsen

Mads

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Opdatering: Vi har opdateret relealsedokumentet pr. 13. maj 2019. Det opdaterede releasedokument ligger i bunden af artiklen ovenfor.

CharlotteLarsen
CONTRIBUTOR **
af CharlotteLarsen

Hej 

 

Jeg mener heller ikke, at have modtaget omtalte brev/mail, så vil gerne have fremsendt til følgende mail chl@cateringdanmark.dk CVR: 17089234.

Mvh Charlotte Larsen

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej 

 

Det har jeg heller ikke, så det vil jeg gerne have fremsendt til flg. mail ans@bygningskontrol.dk  CVR: 31859883.

Mvh. Anette Sørensen

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @CharlotteLarsen og @Anonymous 

 

Vi er i gang med at undersøge, hvordan det ser ud hos jer. Jeg vender retur til jer så hurtigt som muligt.

 

Venlig hilsen

Mads Torp

Jesper Nørgaard
CONTRIBUTOR *
af Jesper Nørgaard

Hej,
Vi mangler også det omtalte tidligere fremsendte brev "Overgangsordning til ny ferielov - hvad skal ændres i Visma Løn".

 

Kan vi få det tilsendt - jesnoe@kompan.com ? 🙂

 

Tak!

Jesper

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej

Jeg mener heller ikke at have fået første orientering. Det ville være dejligt, hvis jeres dokumenter kunne være tilgængelige herinde i Community, ligesom denne guide der er vedhæftet her.
"Overgangsordning til ny ferielov - hvad skal ændres i Visma Løn" bedes sendes til randi.elholm@ligula.dk
CVR: 32302610

Venlig hilsen
Randi



Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Jesper Nørgaard 


Jeg har sendt dig brevet på mail 🙂

 

Vh

Mads

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Anonymous 

 

Jeg har sendt dig brevet på mail.

 

Grunden til, at vi ikke kan lægge det op på Community er, at ikke alle virksomheder har samme systemopsætning, og at vi derfor ikke sige noget fælles for alle. Håber, det var svar 🙂

 

Vh

Mads 

Sigvør
CONTRIBUTOR *
af Sigvør

Hej

Kan jeg også få omtalte brev på mail: sm@banknordik.fo

Med venlig hilsen

Sigvør

Migselv
CONTRIBUTOR *
af Migselv

Hej

Kan jeg også får det omtalte brev på mail: svl@dencam.com

CVR:  33391196

Venlig hilsen

 

Susanne

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej

Kan jeg også får det omtalte brev på mail: loen-dk@boozt.com

CVR:  37982148

Venlig hilsen

Mona

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Sigvør , @Migselv  og @Anonymous 

 

Jeg har sendt mailen til den mailadresse, I har opgivet i tråden.

 

Vh

Mads

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej Mads

 

Er det også muligt at sende brevet til mig?

sh@metalpres.dk

46313313

 

Venlig hilsen

Stine 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @Anonymous 

 

Det er hermed sendt afsted.

 

God dag

AndreasFredslund
CONTRIBUTOR **
af AndreasFredslund

Hej Mads

 

Er det muligt at sende brevet til mig ligeledes. 

andreas@mcdjea.dk

51723337

 

De bedste hilsner 

Andreas Fredslund

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous (Opdateret ‎13-08-2019 09:22 ( )

Hej Mads

 

Vi har heller ikke fået omtalte brev.

Vil du sende det til os på LNR@kruger.dk

 

Med venlig hilsen

Lene

AnjaH
CONTRIBUTOR ***
af AnjaH

Hej Mads

Synes heller ikke jeg kan finde det vejledningen "Overgangsordning til ny ferielov - hvad skal ændres i Visma Løn" i mine mails - vil du sende til CVR73518016 ahe@frontmatec.com?

 

På forhånd tak.

 

Mvh. Anja

 

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej @AndreasFredslund  @Anonymous @AnjaH 

 

I har alle fået det tilsendt på jeres mail 🙂

 

God eftermiddag.

 

Vh Mads

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej Mads,

 

Jeg mangler den også. Vil du sende den på bes@tricon.dk

På forhånd tak 🙂

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej Mads

Vi har heller ikke modtaget det omtalte brev, CVR 32786308, vil du sende til aro@otv.dk?

Mvh Annie

af Elizabeth Alexander Rasmussen

Hej Mads 

 

Vil du sende omtalte brev til elr@grenaahavn.dk.

Vores cvr.nr. er 25137736

 

Med venlig hilsen

Elizabeth Alexander Rasmussen

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Vi oplever, at rigtig mange gerne vil have gensendt den mail, der blev sendt ud den 14. marts angående deres systemopsætning i Visma Løn i forbindelse med overgangsordningen. Vi vil sætte stor pris på, at I forsøger at lede efter mailen først i jeres indbakke. Den er som nævnt sendt ud d. 14. marts med "Anne Robertsen fra Visma" som afsender med overskriften "Overgangsordningen og Visma - Det skal I forholde jer til". Størstedelen af jer har modtaget en mail, hvor der står, at I ingen ændringer skal foretage. Hvis du stadig mener, at du ikke har modtaget den, kan du skrive i tråden her. 

 

Vh
Mads

CharlotteLarsen
CONTRIBUTOR **
af CharlotteLarsen

Hej Visma

 

Jeg har desværre ikke modtaget den omtalte mail. Jeg har tjekket min indbakke for post fra Anne Robertsen.

 

Jeg ser frem til, at modtage mail.

 

CVR. 17089234

 

Mvh

Charlotte Larsen

SNL211066
CONTRIBUTOR *
af SNL211066

Hej

 

Jeg har ikke modtaget E-mailen med overskrift

"overgangsordningen og Visma - Det skal i forholde jer til"

Vil gerne have den sendt til Susanne.Nielsen@phillipsmedisize.com

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Jeg har desværre heller ikke modtaget omtalte brev/mail, så vil gerne have fremsendt til følgende mail pmc@signatur.dk CVR: 29186898.

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej, vi har heller ikke modtaget mailen af 14. marts, vil I gensende til mette.randers@intrasoft-intl.dk (cvr-nr. 30715993) - tak.

Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***
af Trine Jensen

Hej 

 

Jeg mener heller ikke, at have modtaget omtalte brev/mail, så vil gerne bede om at få det fremsendt til følgende mail

tj@pharmacosmos.com CVR 69720919 samt CVR 15517085.

 

På forhånd tak.

 

Mvh Trine

af Thor Lundehoj (Opdateret ‎23-08-2019 13:09 af Thor Lundehoj VISMA )

Det er ikke længere muligt, at skrive kommentarer til denne tråd, da tidligere indlægs-skrivere modtager notifiktioner, hver gang. Dette er ikke optimalt.

 

Derfor bedes du skrive til vores kontaktmail, hvis du mangler ovenstående dokument.

 

Med venlig hilsen,

Thor Lundehøj

Community Manager