Mine produkter
Hjælp

Rapport til kontrol af lønkørslen (udvidet afvigelsesliste) bliver gratis

af CharlotteS (Opdateret ‎20-10-2022 16:45 af Thor Lundehoj VISMA )

Sidder du ned? For vi har en glædelig nyhed, som måske vil gøre dig blød i knæene. Rapporten “Udvidet afvigelseliste” i Visma Løn kan nu bruges kvit og frit. Den gør det nemt at spotte afvigelser, inden lønnen køres. På den måde er du et skridt nærmere på en fejlfri lønkørsel. 

 

CharlotteS_0-1662550322821.png

 

Har du ikke rapporten i dag

Hvis du ikke bruger rapporten i dag, hjælper vi dig i gang - gratis. Det kræver blot, at du vælger op til 10 parametre, du gerne vil se afvigelser på. Det kan fx være bruttoløn, nettoløn, bonus, timeløn, fri bil m.m. 

 

Udfyld dette skema for at komme i gang >> 

(Bemærk: Hvis du ikke ønsker, at gøre brug af alle 10 parametre, skriver du blot 'Ønsker ikke' ved udfyldelse af skemaet, da der skal udfyldes en værdi i alle). 

 

Bruger du raporten i dag

Betaler I for rapporten i dag, har vi fremadrettet sløjfet regningen. Det betyder, at I pr. 1. oktober 2022 ikke længere skal betale for rapporten.

8 Kommentarer
Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***
af Trine Jensen

Jeg kan ikke få lov til at bestille eller udfylde noget omkring denne rapport i Visma Shop. 

Vil I kontrollere hvorledes en kunde kan bestille den Udvidede afvigelsesliste?

id19384
CHAMPION ***
af id19384

@Trine Jensen , har du prøvet via det blå link: "udfyld dette skema" oppe midt i teksten?

det virker fint for mig.

Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***
af Trine Jensen

@id19384 ja, nu virker det også for mig 🙂

 

Hanne Andersen riwal
CONTRIBUTOR *
af Hanne Andersen riwal

Hej

Er det kun lønarter der kan sættes ind og ikke sumkonto og fraværskoder??

Mette S
CHAMPION **
af Mette S

Hej 🙂

Hvilken lønart bruger jeg til brutto og netto løn i Rapporten “Udvidet afvigelseliste” ?

vh Mette

Tina_Dybro08
CONTRIBUTOR **
af Tina_Dybro08

Hej,

 

Jeg kan ikke få adgang til arket, da det er på Google Docs, som vi på grund af sikkerhed ikke kan få adgang til. Er det muligt at få skemaet til udfyldelse på anden vis?

 

vh

Tina

ANNP_tek
CONTRIBUTOR ***
af ANNP_tek (Opdateret ‎17-11-2022 14:45 af ANNP_tek )

Hvordan bestiller jeg rapporten, hvis jeg ikke har en google firma konto og ikke må oprette én?

Tina_Dybro08
CONTRIBUTOR **
af Tina_Dybro08

Hvornår får os, der ikke har adgang til Google, svar på, om vi kan få adgang til den udvidede liste alligevel? Tænker, det er en fra Visma, som skal svare 🙂 TAK

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.