annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Torsdag den 11. juni gik lønkørslen ned...

I går var der desværre udfordringer med at lønkørslen gik ned, dette blev først løst kl. 14:19. 

Konsekvensen af dette er desværre, at lønnen først kommer på mandag den 15. juni.

Vi beklager den ulejlighed det har for jer.

14 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Det ville have klædt Visma at have kommet med den udmelding i går eftermiddag, så vi havde haft mulighed for at fortælle vores medarbejdere det.

Nu står vi tilbage som de dumme, der ikke har styr på det.

Ja og det har vi også taget til efterretning.

Har du brug for et skriv fra os om, at fejlen er vores så gør vi selvfølgelig det.

CONTRIBUTOR **

Jeg forventer ikke vi modtager regning på de opkald vi lavede til jer den dag. Vi fik af vide til at starte med det var Nets der havde problemer og selv om vi nåede afleverings-fristen skulle lønnen nok komme til tiden alligevel.

Efter afleveringfristen kl.14.00 var overskredet inde hos Nets,  og jeg blev ved med at ringe til jer og sige Nets ikke kendte til de omtalte problemer i sagde de havde. Fik jeg af vide det var Visma der havde udfordringen, jeg spurgte om lønnen ville blive udbetalt fredag, som planlagt - Det fik jeg afvide det måtte jeg selv undersøge med Nets. Det er da ikke rimeligt - når det er Visma der har udfordringen.

Vi fik det løst ved at udbetale lønnen manuelt og banken stoppede leverancen fra Nets, så heldigvis fik vores deres løn til tiden. ( Det var noget af en tidskrævende dag ) 

Selvfølgelig skal du ikke det, men for at jeg lige kan undersøge det skal jeg bede om dit kundeforholdsnr, eller også kan du ringe ind til os.

CONTRIBUTOR **

1242 🙂

Jeg har ikke faktureret for det kald den 11 juni, det var mig du talte med.

CONTRIBUTOR **

Jeg talte med flere denne dag - Da Nets ikke kendte til problemerne - gav det uro og jeg gerne ville sikre mig medarbejderne fik løn til tiden. 

Jeg har videregivet til mine kolleger at der ikke skal faktureres.

CONTRIBUTOR **

Tak 🙂

CONTRIBUTOR *

Hvad med 985?

CONTRIBUTOR **

Hvad er 985 ?

Hej igen

Hvad mener du med 985? 😉

CONTRIBUTOR *

Det er mit kundeforholdsnr.

Jeg vil også lige sikre mig, at jeg ikke bliver faktureret for mit opkald til hotline i torsdags.

Hej

Der er ikke faktureret.