annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.

Vær på forkant med nye releases

(updated by Helle Valso VISMA ‎01-10-2019 13:36 )
Isabella Serritzlev

Ny release-proces gør, at du fremadrettet vil modtage release- information og dokumentation i vores nyhedsbrev, inden releasen foretages i systemet.

Mange af vores kunder har efterspurgt information om kommende releases, inden releasen lanceres. Det kan vi godt forstå. Vi har derfor ændret i processen, så det nu er muligt for dig at forstå, hvad der kommer til at ske i systemet, før ændringen træder i kraft. Den nye release-proces er gældende fra april.

Nyt tidspunkt for vores nyhedsbrev: Visma-Update

Visma Enterprises månedlige nyhedsbrev indeholder aktuelle nyheder og vigtig information. Ændringen i vores release-proces har gjort, at du fremadrettet vil modtage nyhedsbrevet tirsdagen inden release-produktionen. I nyhedsbrevet vil der være information og highligts om den kommende release samt link til den fulde release-dokumentation.

Skal dine kollegaer modtage release information?

For at sikre at jeres organisation er opdateret med den nyeste information for eksempel om nye funktioner i jeres Visma løsning og om tidsfrister inden for løn og HR, anbefaler vi, at alle HR- og lønmedarbejdere i jeres organisation abonnere på vores nyhedsbrev, som nu er blevet døbt: Visma-Update.

Dine kollegaer kan tilmelde sig Visma-Update her.

2 Kommentarer
CONTRIBUTOR **
Hvordan kan jeg være sikker på at jeg modtager release fra jer?
VISMA

Hej Susanne

Det gør du, hvis du får vores månedlige nyhedsbrev. Ellers kan du tilmelde dig på linket i artiklen.

Vh

Mads