for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Leverancekvitteringer fra Overførselsservice viser hvilke overførsler, der er foretaget efter endt lønkørsel fra din virksomheds konto. De indeholder også information om eventuelle fejl og afviste overførsler. Leverancekvitteringerne er din sikkerhed for, at overførslen er gået igennem, og at medarbejderne får løn til tiden.
Gå direkte til vejledning om tjek af leverancekvitteringer >
Hvad skal jeg tjekke?
Der findes to typer af kvitteringer, og det er nødvendigt at tjekke begge:
Hvornår skal jeg tjekke?
Det er nødvendigt at tjekke ovenstående kvitteringer ved to tilfælde omkring lønkørslen:
I den fulde guide, finder du et link til, hvor du tjekker leverancekvitteringer >
Hvad gør jeg, hvis der er fejl i en leverancekvittering?
Oplever du fejl i en leverancekvittering, eller har du brug for anden support, når du tjekker dine kvitteringer fra Overførselsservice, skal du kontakte Mastercard Payment Services:
For at kunne foretage lønudbetalinger via Visma Løn, kræver det at din virksomhed indgår en aftale om Overførselsservice og en Dataleverandøraftale med Mastercard Payment Services Danmark.
Da Mastercard-aftalen sker uden om Visma Enterprise, er det også din virksomheds ansvar at følge op på den aftale, skulle der ske ændringer (fx i jeres bankoplysninger), eller hvis der skulle ske fejl i selve overførslen.
Læs mere om Mastercard-aftaler her >
Du skal være en tilmeldt bruger for at kunne skrive en kommentar her. Hvis du allerede er tilmeldt, skal du logge på. Hvis du ikke er tilmeldt, så skal du tilmelde dig og logge på.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.