Mine produkter
Hjælp

mit.dk og decentral registrering - det skal I huske

af B_V_ (Opdateret ‎30-06-2022 11:52 af B_V_ VISMA )

See english below

 

I forbindelse med overgangen til mit.dk ændrer feltet 'Eboks' på stamkortet navn til 'mit.dk'. Der vil stadig være en dropdown med værdierne ‘Ja’ og ‘Nej’. Fremover er:

  • ‘Ja’ = mit.dk (tidl. e-Boks)
  • ‘Nej’ = mitBasic (tidl. print). 

 

Det betyder, at hvis I indlæser en fil, skal I være opmærksomme på betydningen af disse værdier. Da mit.dk skal sidestilles med e-Boks, er det ikke sikkert, at I skal ændre noget i jeres filers opsætning. I skal dog huske, at vælges værdien ‘Nej’, så skal der tilføjes en e-mail. Læs nærmere i vejledningen for decentral registrering.

 

Har du spørgsmål, kan du kontakte Customer Care. 

 

---------------------------------------------------------------------------

 

In connection with the transition to mit.dk, the field 'e-Boks' on the master card changes its name to 'mit.dk'. There will still be a dropdown with the values ​​‘Yes’ and ‘No’. Going forward is:

  • ‘Yes’ = mit.dk (formerly e-Boks)
  • ‘No’ = mitBasic (formerly print)

This means that if you are loading a file, you must be aware of the significance of these values. Since mit.dk must be equated with e-Boks, it is not certain that you will have to change anything in the setup of your files. However, you must remember that if the value ‘No’ is selected, then an e-mail must be added. Read more in the guide for decentralized registration (only in danish).

 

If you have any questions, please contact Customer Care.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.