Mine produkter
Hjælp

Kundeundersøgelse: Hvordan klarer vi os?

af Camilla_SS (Opdateret ‎12-02-2025 13:23 af Camilla_SS VISMA )

Del din mening med os - og deltag i konkurrencen om et gavekort på 300 kr. til Magasin

Din kundeoplevelse er i fokus

Vil vil rigtig gerne høre om din kundeoplevelse i hverdagen. Hvad fungerer godt? Hvad kunne vi gøre bedre? Og hvad er allervigtigst for dig? 

Det er dig som kender dine behov som kunde hos Visma Enterprise allerbedst, og det vil give stor værdi for os at høre, hvad du synes om vores kommunikation, service og værdien af vores løsninger. Dine input vil uden tvivl hjælpe os til at kunne sætte fokus på de rette områder fremadrettet.

Som tak for dine input kan du deltage i lodtrækningen om et gavekort til Magasin på 300 kr. Din deltagelse i lodtrækningen er valgfri, og deltager du ikke i lodtrækningen, vil din besvarelse være anonym.

Deltag i vores kundeundersøgelse her - den tager cirka 5 minutter at besvare.

Deadline er d. 6. marts.

På forhånd tusind tak.

2 Kommentarer
Karina Jensen
CONTRIBUTOR *
af Karina Jensen

Når man trykker på link skal man bruge sin Google konto?

Jeg synes Visma har gjort det svært. Vi vil som kunder gerne have info, men man får alt mulig andet, og hvad andre skriver. Hvorfor er det ikke kun jer, der kan publicere, og vi andre går kun et sted hen?

Desuden skal man klikke alle mulig steder, og der HR, Løn, Portal, Community og Release mv,

Camilla_SS
VISMA
af Camilla_SS

Hej Karina

Tak for din besked, og beklager den sene respons.

Du behøver ikke en Google konto for at besvare kundeundersøgelsen. Det er en standard besked fra Google om, at du kan logge ind hvis du gerne vil gemme dine data i 30 date.

Med hensyn til anden del af din besked kan jeg glædeligt fortælle dig, at vi om ganske kort tid præsenterer en ny løsning, som netop vil imødekomme det du efterlyser, nemlig en meget mere customized og god brugeroplevelse. 

Venlig hilsen

Camilla