annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Sign in

Log på eller lav en ny bruger for automatisk at få relevante områder

Ny Visma portal giver bedre overblik

(updated by Isabella Serritzlev VISMA ‎05-11-2019 10:20 )

På baggrund af ønsker fra jer brugere kan vi nu introducere en ny Visma portal, som kommer i luften den 12. november.

Portalen bliver jeres nye kommunikationsplatform, hvor I nemt kan få overblik over al jeres kommunikation med jeres lønkonsulent. Derudover giver portalen jer et hurtigt overblik over vigtige datoer, som I skal være opmærksomme på.

Vi håber, at I bliver glade for den nye portal. 

13 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***

Hvor finder vi den nye portal? 

Hej @Majbrith Petersen,

Linket kan findes på Outsourcing forsiden (relaterede links) og oppe i Support-fanen 🙂 

Men du kan da lige få den her, så du kan spare et par klik 🙂 Outsourcing Portalen

med venlig hilsen

Thor

CONTRIBUTOR ***

Hej Thor

Tak for det 🙂 

På supportfanen under "Support links til Visma Outsourcing" linkes der dog stadig til den gamle portal.  

Vil I ikke ændre linket i de advisteringsmail I sender ud, når der er nyt på en opgave i outsourcingportalen, så vi let kan komme over på den nye portal?

Jeg savner desværre stadig overblikket over opgaverne i den nye portal, selvom I nu giver mulighed for at filtrere mellem Ulæste, Seneste (både lukkede og aktive opgaver) og Lukkede opgaver. Må jeg foreslå et filter, der kan bruges til at sortere på de åbne opgaver?

Venlig hilsen 

Majbrith

Hej @Majbrith Petersen,

Det skulle meget gerne være det rigtige link. Kan du sende et screenshot, hvor man kan finde det gamle link, som stadig er aktivt? 

Jeg har videre sendt din feedback til de ansvarlige for området. De vil kigge på om dine ønsker er muligt 🙂

Mange tak for tilbagemeldingen.

MVH.
Thor

CONTRIBUTOR *

Hej Thor,

Tillykke med den nye portal... MEN, skal man virkelig have adgang til Visma Community for at kunne logge på denne?

Jeg har en Økonomiafdeling som også har adgang til at skrive til Visma, hvis de har nogle spørgsmål, men de har ikke adgang til Visma Community. 

Venlig hilsen

Marianne Nielsen

Hej @MarianneHNielsen,

Det er ikke et krav, at du er logget på eller har en bruger på Community, for at kunne benytte den nye Outsourcing portal. Det er blot her på Community at vi har linket opbevaret. 

I kan nøjes med at gemme dette link: https://portal.bluegarden.dk/ og gå ind den vej igennem 🙂 

Skulle I dog have lyst til at benytte Community til at komme til portalen, ville vi blive meget glad, da det er her vi kommunikerer nyheder, vejledninger, releases m.m. ud. 
At din økonomiafdeling ikke har adgang er det mindste problem - vi har heldigvis et åbent community, så alle kan oprette en bruger herinde. Blot benyt "Opret bruger" i højre hjørne eller linket her

CONTRIBUTOR ***

Hej Thor

Når jeg anvender linket https://portal.bluegarden.dk/  i Explorer eller Edge, så får jeg adgang til portalen. Hvis jeg forsøger at anvende linket i Google Crome, så kommer jeg ikke til portalen, men bliver i stedet automatisk sendt videre til https://www.visma.dk/log-ind/ .

Har du en løsning på det?

Hilsen Majbrith 

CONTRIBUTOR *

Hej og tak for svar.

Sorry, men ovenstående link "virker ikke". Linket guider dig ikke ind til en logind-side til Visma Portal men til visma.dk.

Nå, men vi opretter et logind til dem til Visma Community, og så må de gå den vej ind...

Kan linket til Visma Portal ikke blive lagt på forsiden på Visma Community under My Areas (eller at man kan vælge at lægge det der selv)?

Mvh

Marianne

CONTRIBUTOR *

Tak Majbrith 🙂 Vi kan hver komme ind via Explorer eller Chrome...

Hej,

Hvilket link er det, som ikke virker? Portal linket eller opret bruger linket? 🙂 

@MarianneHNielsen Det er desværre ikke muligt, at brugerdefinere "My Areas" på den måde. Når I har oprettet en bruger, hvis I så går ind under alle områder kan I udfra Visma Outsourcing "plus'e" de forskellige områder af til "My Areas". På den måde kan I få Visma Outsourcing op i "My Areas": 

(updated by Thor Lundehoj VISMA ‎25-11-2019 09:12 )

Hej @Majbrith Petersen ,

Jeg skulle lige undersøge din problemstilling.

Mine kollegaer fortæller mig, at det kan have noget at gøre med din gemte cache i Google Chrome, hvis det ikke virker der. Derfor skal du gå ind her: 

clear browsing data.png

CONTRIBUTOR ***

Hej Thor

Tak fordi du har undersøgt det. Jeg kan dog ikke se, hvad det er, du anbefaler mig at gøre?

Vil du prøve at skrive det igen?

Hilsen Majbrith

Hej @Majbrith Petersen,

Har opdateret min kommentar 🙂 

Tak fordi du påpegede at hele essensen af min besked manglende 😅