Mine produkter
Hjælp

Overgang til mit.dk rykkes til juli / Transition to mit.dk postponed to July

af B_V_

For English see below

 

Følgende besked er også udsendt pr. mail d.d. Har du ikke modtaget en mail, kan du tilmelde dig nyheder fra Visma her

 

I de seneste måneder har vi testet lønkørsler og leverancer i mit.dk på en række pilotkunder. I den forbindelse har vi fundet nogle ting, som vi gerne vil optimere for at sikre jer den bedst mulige brugeroplevelse. Derfor rykker vi overgangen til mit.dk til weekenden den 2.-3. juli 2022. Det præcise tidspunkt vil blive meldt ud på Community.

 

Åbningen af mitBasic til bl.a. udenlandske og unge medarbejdere bliver i løbet af sommeren. Nærmere dato meldes også ud på Community. Indtil mitBasic er i drift, fortsætter print af lønsedler uændret.

 

Hvis I har bestilt levering i e-Boks

Alle, der har bestilt fortsat levering i e-Boks, bliver selvfølgelig først faktureret for denne ydelse efter overgangen til mit.dk.

 

Det giver dig lidt ekstra tid

Vi oplever stor interesse og engagement fra jer omkring overgangen til mit.dk, og rigtig mange har allerede indsendt logoer og hentet materiale til medarbejderinformation. Men er du ikke helt i mål, kan du med den nye dato stadig nå at:

  • booke en konsulent til at hjælpe med information til jeres medarbejdere. Læs hvordan her >>
  • indsende logo til lønsedlen og SenderID senest 17. juni 2022. Se vejledning her >> 
  • tjekke, hvor mange medarbejdere I har stående med ‘Nej’ i e-Boks feltet i Visma Løn, og få disse rettet til en privat e-mail. Brug evt. rapporten ‘Medarbejderstamkort’ og se, hvilke medarbejdere der har ‘Nej’ stående under e-Boks.

Har du spørgsmål til mit.dk?

Hvis du har spørgsmål omkring mit.dk og mitBasic ift. levering af lønsedler, så åbner vi tirsdag den 7. juni en hotline. Du kan kontakte os dagligt i tidsrummet 9-12 på tlf. nr. 88 97 98 00.

 

Alle øvrige spørgsmål om adgang og brug af mit.dk og mitBasic skal ske til mit.dk’s kundeservice, som du finder her.

 

Husk, du kan altid finde opdateret information og svar på en lang række spørgsmål på vores egen side om overgangen - vismaenterprise.dk/mitdk

 

---------------------------------------------------------------------------

 

We have tested payroll runs and deliveries in mit.dk on a number of pilot customers these past months. During this period, we have found areas we need more time to optimise for best possible user experience for you and your colleagues. Therefore, we postpone the transition to mit.dk to the weekend of 2-3. July 2022. When exactly will be announced on Community.

 

The launch of mitBasic to i.a. foreign and young employees will happen this summer. Details will also be announced on Community. The normal procedure of printed payslips will continue until mitBasic is in operation.

 

Extra delivery in e-Boks
If you have ordered continued delivery in e-Boks, the invoicing for this service will be postponed accordingly to follow suit with the transition to mit.dk.

 

More time for you to get ready
We see a great interest and commitment from you regarding the transition to mit.dk, and many customers have already submitted logos and downloaded information materials. However, if you are not quite ready, you will have extra time to:

  •  Book a consultant to help with information for your employees. Learn more here (in Danish) >>
  • Submit a logo for the payslip and SenderID no later than the 17th of June 2022. See instructions here (in Danish) >>
  • Check how many employees you have with 'No' in the e-Boks field in Visma Løn, and have these corrected to a private e-mail. You can use the report ‘Employee master card’ and see which employees have ‘No’ under e-Boks.

Do you have questions about mit.dk?
If you have questions about mit.dk and mitBasic regarding the delivery of payslips, you can call a hotline on Tuesday, the 7th of June. You can contact us daily between 9 and 12 on +45 88 97 98 00.

 

All other questions about access and use of mit.dk and mitBasic must be directed to mit.dk’s customer service, which you will find here.