Mine produkter
Hjælp

mit.dk og decentral registrering - det skal I huske

af B_V_ (Opdateret ‎30-06-2022 11:54 af B_V_ VISMA )

See english below

I forbindelse med overgangen til mit.dk ændrer feltet 'Eboks' på stamkortet navn til 'mit.dk'. Der vil stadig være en dropdown med værdierne ‘Ja’ og ‘Nej’. Fremover er:

• ‘Ja’ = mit.dk (tidl. e-Boks)
  • ‘Nej’ = mitBasic (tidl. print). 

Det betyder, at hvis I indlæser en fil, skal I være opmærksomme på betydningen af disse værdier. Da mit.dk skal sidestilles med e-Boks, er det ikke sikkert, at I skal ændre noget i jeres filers opsætning. I skal dog huske, at vælges værdien ‘Nej’, så skal der tilføjes en e-mail. Læs nærmere i vejledningen for decentral registrering.

Har du spørgsmål, kan du kontakte Customer Care. 

---------------------------------------------------------------------------

In connection with the transition to mit.dk, the field 'e-Boks' on the master card changes its name to 'mit.dk'. There will still be a dropdown with the values ​​‘Yes’ and ‘No’. Going forward is:

• ‘Yes’ = mit.dk (formerly e-Boks)
  • ‘No’ = mitBasic (formerly print)

This means that if you are loading a file, you must be aware of the significance of these values. Since mit.dk must be equated with e-Boks, it is not certain that you will have to change anything in the setup of your files. However, you must remember that if the value ‘No’ is selected, then an e-mail must be added. Read more in the guide for decentralized registration (only in danish).

If you have any questions, please contact Customer Care.