Mine produkter
Hjælp

Ny Support Portal pr. 1. januar 2022

af Heidi Lind Andersen (Opdateret ‎03-01-2022 15:15 af Heidi Lind Andersen VISMA )

ChristineOtterstrm_0-1633416098359.jpeg

 

Vi har fra nytårsskiftet valgt at skifte sagsbehandlingssystem. Det betyder at Partner Ticket Tool lukker ned for Visma Net ERP.

 

Sådan opretter du dig i vores Support Portal:

 

1. Klik på linket https://vismasoftwaredk.zendesk.com/ Dette vil være din adgang til vores Support Portal.


2. Opret dig som "Ny Bruger".
(Vi har oprette nogle brugere på forhånd i forbindelse med at vi har flyttet sager oprettet i 2021. Hvis det er tilfældet, klik på "Jeg har glemt min adgangskode")


3. Når du har opretter dig som bruger, vil du modtage en mail med et link til oprettelse af unik password. Klik på linket, opret password, og du vil herefter have adgang til Support Portalen.

 

Ved at oprette dig som bruger, vil du kunne følge dine sager på samme måde som i Partner Ticket Tool. Det bliver ligeledes muligt at kunne se hvilke sager i har oprettet internt på tværs af konsulenter. 

 

Det er vigtigt for os, at i kommer i gang så hurtigt som muligt, så hvis i har nogen spørgsmål, så kontakt vores support på 7027 7178.

 

Du kan altid sende en mail til os på  - og vi vil selvfølgelig besvare jeres henvendelse. Vi anbefaler dog at du benytter dig af Support Portalen, for at få det fulde overblik.

 

Supporten ønsker et rigtig godt nytår og tak for samarbejdet i 2021