Mine områder

Sign in Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.
annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 

Fejl i realtid *LØST*

(updated by Thor Lundehoj VISMA ‎09-05-2019 15:39 )
Vicky Sørensen

Status 14. marts kl. 11:30

Fejlene er fundet og løst. Det betyder, at det igen er muligt at få registereret løn/fravær omfattet af minimum- og maksimumværdier samt at få registreringer opdtareret i realtid.

Status 14. marts kl. 9:20: 

Vi arbejder fortsat på højtryk på at identificere problemet og finde en løsning. Der kommer en ny status her ca. kl. 13.00 i dag.

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med realtid:

1. Lønarter der er omfattet af minimum- og maksimumværdier kan ikke gemmes, og advarslerne vises ikke.
  2. Løn og fravær, der registreres, opdateres ikke korrekt i realtid.

Vi er i gang med at finde årsagen, så vi kan få det løst hurtigst muligt.

Vi beklager de gener det lige nu giver jer og jeres medarbejere.

3 Kommentarer
CONTRIBUTOR ***
Vi har konstateret, at fraværsregistreringer med status afventer IKKE medtages i kolonnen planlagte. Restsaldo er derfor forkert. Er denne fejl inkluderet i "Fejl i realtid"? Vores medarbejdere er i fuld gang med at ferieoverføre. Det er vigtigt, at fejlen hurtigt rettes, da vi nærmer os ferieårets afslutning og dermed ferieoverførsel. Medarbejderen vil ikke selv kunne gennemskue, at der er fejl i restsaldoen og risikerer derfor ikke at få overført korrekt antal ikke-afholdte feriedage.

Hej BECKAC

Jeg giver din kommentar videre til vores testere, så de også kan kigge på fraværsregistreringer.

Venlig hilsen

Vicky

CONTRIBUTOR ***
OBS OBS - Vær obs på, at lønregistreringer med registreringer før 14.03. - med status afventer - ikke optælles i timebanksaldoen.