Mine produkter
Hjælp

Kan I ikke se siden med godkendelser af løn og fravær?

af Anonymous (Opdateret ‎09-05-2019 15:57 af Thor Lundehoj VISMA )

Med det nye design er Visma HR blevet lidt ekstra følsomt over for de informationer, man registrerer i det. Det betyder, at hvor man før har kunnet copy/paste bemærkninger ind fra andre systemer uden at være opmpærksom på, hvilket format det var, så skal man nu være ekstra opmærksom.

 

Den enkelte medarbejder kan ikke se, om der er noget galt med den bemærkning de sætter ind. Det kan ses i rapporten lønregistreringer i kolonnen til bemærkninger. Hvis en bemærkning starter med <p> eller noget der ligner, så skal man slette bemærknignen og sætte den ind igen. Den kan enten tastes eller kopieres ind i notpead og tilbage igen.

 

Vi kommer til at se på, om vi kan gøre systemet mindre følsomt, så det ikke er nødvendigt med workaround fremover. En tidshorisont kan vi ikke sige noget om endnu.

 

Hvis du oplever ikke at kunne se siden med godkend løn/fravær og ikke kan se hvilke medarbejderes, der er årsagen til det, så ring til hotline, så vi kan hjælpe dig videre.

1 Kommentar
Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Hej Vicky

 

Kan i ved samme lejlighed se på, hvordan det fungerer med at vedhæfte filer til en lønregistrering. P.t. kan jeg i hvert fald ikke få en pdf-fil vedhæftet en lønregistrering.

 

Med venlig hilsen

Klaus Ladekarl

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.