Mine produkter
Hjælp

VISMA HR – nyt dashboard og funktionalitet

af Marlene Due (Opdateret ‎09-05-2019 15:59 af Thor Lundehoj VISMA )

Fredag den 2. november 2018 får Visma HR et nyt interaktivt dashboard. Når du åbner for Visma HR er dashboardet det første skærmbillede, du vil se. Med et dashboard får du overblik på HR-aktiviteter og enkle genveje til andre Visma systemer, som I bruger. Dashboardet vil også gøre det lettere for dig at tilgå de mest anvendte funktioner i Visma HR.

 

Dashboardet vil have forskelligt udseende  afhængig af om man har administrator, leder eller medarbejderrolle. Administrator og leder får dashboard som startside fra 2. nov. mens medarbejderrollen skal  klikke i menuen for aktivere Dashboardet.

 

screendump Visma HR.jpg

 

Jeres administrator i Visma HR, kan lave en opsætning i dashboardet, så det passer til jeres behov. Det betyder også, at I kan få indhold og logo tilpasset  jeres organisation. Fremover kan medarbejdere, ledere og administratorer fx. se de seneste nyheder i jeres organisation og få et overblik over fremtidige opgaver. Vi anbefaler, at du eller din kollega som er administrator tilpasser indholdet i de åbne moduler i dashboardet hurtigst muligt, så I anvender det optimalt.

 

Highlights og funktionalitet

  1. Nyt interaktivt dashboard
  2. Enkel fremsøgning af medarbejdere
  3. Genvej til alle dine Visma-systemer
  4. Intuitiv rapportoversigt

 

Ønsker du at vide mere? Læs da yderligere information i releasedokumentet, som vi ligger op her på Community på fredag den 2. november samtidig med releasen.

6 Kommentarer
Sara Frederiksen
CHAMPION **
af Sara Frederiksen

Hvor kan jeg finde det releasedokument i henviser til?

Marlene Due
VISMA
af Marlene Due

Hej Sara

 

Tak for dit spørgsmål.

I får alle adgang til det nyeste releasedokument fredag morgen 2. november samtidig med, at vi releaser det nye dashboard.

Hav en god dag.

 

Mh Marlene

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Spændende. Men hvor skal vi tilpasse indholdet i modulerne? Kan vi gøre det allerede nu og hvad er det for nogle moduler vi skal tage stilling til? 

Marlene Due
VISMA
af Marlene Due

Hej Nadia

 

Tak for din besked. Ja, vi håber bestemt også, at I bliver glade for de nye muligheder. I kan tilgå det nye Visma HR dasboard fra fredag morgen den 2. nov. Her vil I, som altid kunne finde et releasedokument her på Community.

 

God dag.

Mh Marlene

Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Hej,

 

hvor finder jeg vejledning til Dashboard?

Marlene Due
VISMA
af Marlene Due

Hej 

Du finder en vejledning til det nye dashboard her:

https://community.visma.com/t5/Nyheder/Release-November-2018/ba-p/183009

Nyeste release info blev lagt på i morges - vi håber I bliver glade for nye muligheder med dashboarded.

God dag

 

Mh Marlene

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.