Mine områder
Hjelp

Ny funksjonalitet i Webfaktura

av Anonymous

Import av kunder

  • Kode H (standard sending AutoInvoice) manglet i beskrivelsen
  • Hvis e-postadresse er ugyldig eller blank, settes standard distribusjon til Skriv ut og send
  • Oppdatert og forbedret beskrivelse av felt for kunde import

Kunder

  • Dersom kunden ble opprettet basert på informasjon fra Bizweb, måtte man lagre og åpne på nytt for å vedlikeholde tekst i organisasjonsnummer. Dette er nå korrigert
  • Utvidet feltet Sendemåte så hele teksten vises. Gjelder også under Mitt firma

AutoInvoice

  • Nye, forbedrede tekster når man velger Send alle til AutoInvoice
  • Bedre validering av kunder ved overgang til AutoInvoice
  • Man fikk tidligere melding ved sending av faktura til AutoInvoice angående verifisering av om kunden kunne motta  elektronisk faktura. Denne er fjernet
  • Teksten Foretaksregisteret er nå implementert i XML-filen som sendes AUtoInvoice

​Nummerserier

  • Dersom man velger egen nummerserie for kreditnota ved oppretting av klient, kan Neste kreditnotanummer nå sees av regnskapsfører under Mitt firma | Byrå. ​

Faktura

  • Fakturakladd: Man kan ikke endre forfallsdato dersom ikke fakturadato er valgt.
  • I fakturahodet angis Fakturareferanse. Dette skiftet til Ordrereferanse på faktura. Nå beholdes samme begrep (Fakturareferanse) også på faktura
  • E-poster adresser med æøå godtas ved sending av faktura
  • Ny faktura - fakturalinje. Tidligere måtte man vente til produktet "var funnet" før man gikk til neste felt. Dette er nå forbedret, og registreringen kan gå mye raskere.

Ny klient

  • Ved oppretting av ny klient inneholdt mottatt e-mail kun ny bruker, og ikke firmanavnet på klienten. Dette er nå korrigert
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"