Mine områder
Hjelp

Purring i WebFaktura

av Svein Holanger (Oppdatert ‎16-02-2018 13:43 av Svein Holanger VISMA )

Denne funksjonaliteten har vært etterspurt og ønsket i WebFaktura i lang tid. Her kommer status på prosjektet som skal sørge for at vi får dette.

 

Vi jobber med å få dette på plass, og har valgt å gjøre jobben i tre steg.


Steg 1: "Send på nytt"
En enkel mulighet for å sende fakturaen på nytt til de som ikke har betalt/ikke fått fakturaen. Kan sendes til valgfri e-postadresse og man kan legge inn valgfri tekst i e-posten. Var klart i starten av juli og kan brukes nå.

 

Steg 2: "Purreliste"
Det finnes et eget menyvalg som heter "Purreliste".  Den innholder informasjon om kunden og fakturaen som ikke er betalt etter forfall. Her kan man sende en egen PDF som er merket med "Betalingspåminnelse". Ellers samme løsning som "Send på nytt". Det markeres i løsningen hvem man har purret, når man sist purret og hvor mange ganger man purret.

 

Steg 3: AutoCollect
Full integrasjon mot AutoCollect. Planlagt for siste del av 2018.

7 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Når jeg purrer i web faktura kommer det ikke automatisk purregebyr?

Hvordan kan jeg få lagt til dette?

 

Kaja

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Kan vi ikke sende purringer med gebyr og renter, som vi administrerer selv og ikke sender via AutoCollect?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Når er integrasjon mot autocollect klar?

av Svein Holanger

Steg 3, integrasjon med AutoCollect, er utsatt. Vi vet ikke når dette evt. vil komme.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Ble det svart noen gang om hvordan man får purregebyr på purring som sendes fra Webfaktura?

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Jeg har ikke fått noe svar på om hvordan man får purregebyr når vi purrer fra Webfaktura.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Er det mulig å se/ta ut kopi av purringer/inkassovarsler som er sendt ut via WebFaktura? 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"