Mine områder
Hjelp

Visma.net WebFaktura snart tilgjengelig...

av Svein Holanger (Oppdatert ‎03-09-2018 09:52 av Svein Holanger VISMA )

Snart blir det mulig å koble WebFaktura til en visma.net-bruker. Det betyr en inlogging på Approval, Expense og evt andre visma.net-produkter, sammen med Webfaktura. Ta en titt!

6 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Etterlengtet løsning! Dette blir knallbra 🙂

 

Er det lov å spørre hva som legges i "snart"?

av Svein Holanger

Jeg tester dette internt nå. Dvs at løsningen allerede er opp å kjører i produksjon. Vi ønsker å teste dette mot reelle kunder nå i september. Så her er det mulig å melde seg som piloter. Våre erfaringer så langt er at for brukerne av WebFaktura fungerer det utmerket, mens det kan være litt "fikling" for byrået å få klienten knyttet til visma.net. Men vi har nå forbedret dette, så vi regner med at det vil gå greit for pilotene å komme i gang.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Ok. Jeg melder meg gjerne opp til å teste dette.

 

Det vil være mulig for å tildele tilganger så hver enkelt regnskapsfører kan få tilgang til sine kunder i Webfaktura?

av Svein Holanger

Å tildele tilgang for regnskapsbrukere til webFaktura fra visma.net er enda ikke klart, men dette vil komme senere. Jeg tar kontakt med deg når det er klart for pilot, så kan vi se om dette passer for dere.

Anonymous
Ikke relevant
av Anonymous

Hei,

 

Når blir dette tilgjengelig for alle?

av Svein Holanger

For å komme i gang med Visma.net WebFaktura, så må man ha en ny Sync installert på server.

Per i dag blir dette installert i samarbeid med Visma for de byråer som ønsker å komme i gang. Visma-partnere kan ta kontakt med Visma for å få tilgang til ny Sync til byråene.

Vi regner med å legge den offentlig ut i løpet av 1. kvartal 2019.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"