Mina produkter
Hjälp

Därför ska du tycka till om Visma Business!

av Annika Lindén Oleander (Uppdaterad ‎10-11-2021 17:15 av Annika Lindén Oleander VISMA )

Har du kanske fått ett mail från mig? Jag vill gärna berätta varför vi hoppas på ditt svar!

 

AnnikaLindnOleander_0-1636560507702.png

 

Vi på Visma Software levererar standardlösningar till våra kunder. Din Visma-partner är din närmaste Visma-kontakt och tar hand om dig och lösningarna när det gäller projekt för införande, integration eller vidareutveckling samt support och utbildning. Vi vet att det är många faktorer som tillsammans avgör om du som kund och användare känner dig nöjd eller ej.

 

För att vi ska lyckas bättre med att ge dig en bra kundupplevelse kontaktar vi dig ibland och ställer frågor om hur nöjd du är. Det finns några olika typer av undersökningar som vi på Visma använder oss av.

 

Du som är en ny Visma Business-kund blir kontaktad och får svara på hur nöjd du känner dig med införandet. Vi ber dig sätta ett betyg 1-10 och kort berätta varför du sätter det betyget.

Detta är vår onboarding-mätning som hjälper oss att förbättra för dig och andra nya kunder.

 

Vi vill också veta vad du som kund och användare tycker om våra lösningar. Därför skickar vi en mailfråga som ser ut som på bilden ovan. Ge oss ditt betyg och din kommentar om Visma Business, så hjälper du oss att förbättra och prioritera!

 

Du som redan är vår kund får även någon gång årligen en fråga om hur sannolikt det är att du vill rekommendera Visma till vänner och bekanta. Detta är vår breda kundundersökning där vi vill veta vad du tycker om Visma i stort.

 

Funderar du på vem i din verksamhet som får frågor eller har du andra tankar kring våra undersökningar? Välkommen att kontakta mig.

 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här