Mina produkter
Hjälp

Ny E-Learning för Visma Business med fokus på design

av Oliver O´Kane

Visma Business är ett av de mest flexibla affärssystemen på marknaden. En del av denna flexibilitet finns inbyggd i systemet, i form av funktionalitet för att designa egna layouter/arbetsfönster.  Om du har rättigheter som administratör kan du anpassa befintliga layouter närmare till dina och dina kollegors behov. Du kan också skapa nya layouter som stödjer ditt företags arbetsflöden.  Här finns möjlighet att själv dra konkret nytta av funktionalitet som redan finns på plats. Skaffa dig grundläggande kunskaper om designfunktionerna i Visma Business genom denna introduktionskurs. Du är sedan redo för att göra förbättringar själv och för att diskutera projekt eller vidare utbildning med din Visma-partner.

 

Vi kommer att gå igenom:

  • Påverka menyn
  • Ändra ett fönster
  • Spara ett fönster
  • Skapa nya fönster
  • Konvertera ett fönster till Nordic Cool 3 (Senaste designen från Visma)
  • Tips och trix 

 

Klicka här för att komma till kursen

OBS: Kräver att du loggar in.

7 Kommentarer
Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej! Kurs content finns inte när jag klickar 'här'. Mvh

av Annika Lindén Oleander

Hej!

Om du är inloggad i Community så ska detta fungera.

Återkom med meddelande till mig annars?

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej, jag är inloggad I Community 🙂 Det står på sidan ' The article you are trying to access is not available'. Mvh

av Thomas Adrian - Consili

jag kan inte heller se den

av Gunilla Bengtsson

@Thomas Adrian - Consili av någon anledning saknar du viss behörighet. Jag tittar på det och återkommer.

av Gunilla Bengtsson

@Thomas Adrian - Consili nu har du full behörighet igen. Logga ut från Communityt och sedan in igen så ska det slå igenom.

av Thomas Adrian - Consili

tack

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här