Mina produkter
Hjälp

Visma Business - E-Learning kurser nu tillgängliga för alla medlemmar!

av Oliver O´Kane

Vi har nu valt att låta alla våra Visma Business kunder som är medlemmar på community ta del av våra två E-learning kurser kostnadsfritt. 

 

E-Learning med fokus på navigering

I kursen Navigering går vi igenom grunderna i hur du rent praktiskt hittar i vårt gränssnitt, hur det är uppbyggt och logiken bakom layouter. 

 

E-Learning med fokus på sökning, urval och sortering

I denna kurs att går vi igenom verktygen (sök, urval, sortering) i tur och ordning för att sedan sammanfatta med ett praktikfall där du får kombinera de tre delmomenten och bygga en användbar layout från grunden.

 

Dessa två kurser finns under fliken "kurser". Observera att fliken endast är synlig efter att du loggat in. 

 

4 Kommentarer
Urban67d
CONTRIBUTOR **
av Urban67d

Vi är nya på Visma Business och skulle nog kunna dra stor nytta av kurserna, men hur får man tillgång till dem? Nu blir det "Access denied"...

av Gunilla Bengtsson

Hej,

 

för att ta del av dessa behöver vi ha era e-postadresser registrerade i våra interna system. Gå till https://www.visma.se/affarssystem/community/access/ och fyll i formuläret så ser jag till att ni får tillgång.

 

Gunilla Bengtsson

Community Manager

Urban67d
CONTRIBUTOR **
av Urban67d

Hej,

 

Har nu provat igen, men det är samma resultat, dvs att jag inte kan komma åt kurserna. Jag registrerade mina uppgifter kort efter ditt tidigare meddelande i morse.

 

Mvh

 

Urban

av Gunilla Bengtsson

@Urban67d jag hade tyvärr inte hunnit ta tag i det, men nu har du fått access.

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här