för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
Den första versionen av det nya försäljningsorderfönstret lanserades i februari 2023. Sedan dess har vi kontinuerligt lagt till ny funktionalitet, samtidigt som vi, via intervjuer med kunder och en användarpanel, fått och arbetat med ett antal synpunkter/önskemål. Detta har bidragit till att ytterligare förbättra både funktionaliteten och användarvänligheten. Vi har nu nått den punkt där det nya försäljningsorderfönstret är redo att bli standard.
Onsdagen den 13 november börjar vi flytta över företag till det nya säljorderfönstret. Det innebär att det nya försäljningsorderfönstret kommer att vara standard för de företag som flyttas. Det gamla fönstret kommer därmed inte längre att vara tillgängligt. Planen är att större delen av företagen under november. De företag som flyttas kommer att ha motsvarande funktionalitet i det nya försäljningsorderfönstret. Du kommer säkert att upptäcka att vissa saker är annorlunda eller görs på ett lite annorlunda sätt.
I samband med övergången har vi skapat ett dokument som går igenom det viktigaste du behöver veta. Vi rekommenderar att du testar det nya fönstret innan övergången om du inte redan har gjort detta! Detta gör du genom att gå till menyvalet Meny > Order > (Transaktioner) Ordrar (ny version) och klicka på +.
Vilka företag kommer att flyttas under november?
När kommer resterande företag att flyttas?
När flyttas demoföretag?
Vad innebär flytten?
Flyttas alla företag på en kund?
Behöver jag några nya roller för att använda det nya försäljningsorderfönstret?
Försäljningsorderlistan har ändrats, kommer något att göras åt detta?
Jag har ändrat vilka kolumner som visas i det gamla försäljningsorderfönstret. Blir det samma i den nya?
Jag har skapat anpassade rapporter och förfrågningar. Kommer dessa att fungera med det nya försäljningsorderfönstret?
Jag vill lämna feedback, hur gör jag detta?
Tips! Vi kommer inom kort att publicera mer info om hur du arbetar i det nya försäljningsorderfönstret. |
Du måste vara en registrerad användare för att lägga till kommentarer här. Vänligen logga in om du redan är registrerad. Vänligen registrera dig om du inte redan gjort det, och logga sedan in.
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.