för att få en personlig vy
för att få en personlig vy
Den inbyggda och helt automatiserade påminnelse- och inkassotjänsten i Visma.net, är en tjänst som levereras i samarbete med Visma Amili AB.
Visma Amili AB är ett företag inom Visma med närmare 30 års erfarenhet av inkasso och kan det här kravhantering. |
Hur fungerar tjänsten
Vad kostar det att använda påminnelse- och inkassotjänsten i Visma.net?
Du betalar ingen årskostnad eller licensavgift för tjänsten. Påminnelser och inkassokrav skickas utan kostnad för dig. De lagstadgade avgifterna på 60 respektive 180 kr som betalas av din kund behålls som ersättning för tjänsten. Först om ett ärende överförs till efterbevakning och betalas av din kund tas en procentuell provision ut.
Kan jag använda det för alla företag jag har i Visma.net?
Så länge du som användare har tillgång till företagen i Visma.net kan du använda påminnelse- och inkassotjänsten för alla företagen. När du aktiverar tjänsten bestämmer du vilka bolag du vill koppla på.
Vilka delar består tjänsten av?
Amili Autocollect
Gränssnittet för dig som kund där du har full kontroll över hela dina kravhantering och kan se status på dina påminnelser och krav.
Effektivisering och minskad administration
Kontroll över dina fakturor
Få betalat på ditt krav
minbetalning.se
Hur kommer jag igång?
Hur aktiverar jag tjänsten?
Klicka på länken för att komma till guiden där du aktiverar tjänsten.
Nyttiga länkar
Du måste vara en registrerad användare för att lägga till kommentarer här. Vänligen logga in om du redan är registrerad. Vänligen registrera dig om du inte redan gjort det, och logga sedan in.
Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.
Läs mer om prenumeration härCopyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.