avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Mina områden

Logga in för att följa områden och för att få genvägar i denna meny

Uppdaterad scanner-app

Från och med den 20 sep 2016 kan du ta bild på kvitton i Scanner-appen och spara dem utan att skriva in detaljer om innehållet. Detta gör att du snabbt kan fota ett kvitto direkt när du får det, spara det och sedan vid ett senare tillfälle hämta upp det i Severa och fylla i detaljinformation. Läs gärna mer här.

5 Kommentarer
CONTRIBUTOR *

Oerhört smidigt när jag testade idag. Hoppas att gränssnittet i "Nya" Severa är mer översiktligt, bland annat insåg jag att man inte kan lägga till flera scannade bilder samtidigt, utan måste lägga till en, stänga dialogrutan och sen lägga till nästa scannade bild i det nya, tomma fältet. Men oerhört smidigt funktion trots detta!

CONTRIBUTOR *

Det här var så bra att vi tänkte införa detta för alla utlägg. Men videoguiden verkar inte riktigt stämma med hur det fungerar numera, framförallt i hur man lägger till utläggen i reseräkningen. 

Kommer ni att uppdatera videon så att den matchar aktuellt beteende? 

Kan vi som kund hämta videon och lägga upp den på vårt intranät för spridning till våra medarbetare? 

Hej Anders, 

Vad roligt att ni uppskattar scanner-appen! Vi tar med dina synpunkter om att kunna scanna flera bilder i en serie och kommer så snart som möjligt att uppdatera videon till en mer aktuell version. 

För att dela videon klickar du på videon och i vänstra hörnet visas då en ikon för delning (Sharing). Klicka på den så visas flera delningsalternativ. 

Vänliga hälsningar, 

Susanne Neretnieks

CONTRIBUTOR *

Jag fick ett annat beteende nu när jag scannade, nu hamnade utläggen direkt i listan utan att jag la till dem ett och ett manuellt. Funktionen gick från bra och smidig till fantastisk!

Det var verkligen roligt att höra att ni uppskattar den! Tack för inspirerande återkoppling!

Vänliga hälsningar,

Susanne