Mine områder
Hjelp

VIKTIG! Avendo Web Time avsluttes i 2022

av Henrik Horn (Oppdatert ‎13-10-2021 15:06 av Henrik Horn VISMA )

Avendo Web Time har eksistert i markedet i en rekke år, men har de siste årene mistet mange brukere til nyere og mer moderne løsninger fra Visma. Da kundegrunnlaget ikke lengre forsvarer drift av løsningen vil vi avslutte løsningen i Mars 2022. Man vil kunne kjøre synkronisering til og med 25. April 2022, deretter er løsningen utilgjengelig.

Visma Avendo Lønn avsluttes nå i August 2021, mens Avendo Web time vil avsluttes i Mars 2022. Avendo Time, den lokalt installerte versjonen, er det enda ikke besluttet en konkret dato for avsluttning.

Mange Avendo Web Time kunder har sett på Visma eAccounting Payroll som en mulig moderne løsning for timer og lønn. Du kan lese mer om Visma eAccounting Payroll her.

Har du noen spørsmål i denne forbindelse, er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på salg@eaccounting.no eller tlf. 21 49 62 02.

med vennlig hilsen

Henrik Horn

Business Development Manager

Visma eAccounting AS

4 Kommentarer
Raid khaled
CONTRIBUTOR *
av Raid khaled

Hvem har ansvaret for å forvalte et så komplekst digitalt system i Alver kommune? Hvorfor gjør dere det vanskelig, kjedelig, komplisert og fullt av feil, da det rett og slett ikke er mulig å logge inn på siden via telefon eller pc for å se og laste ned lønnslippen hver måned. Man må prøve tusenvis av ganger for å få tilgang til siden og logge inn på  visma meg selv og så vente tusenvis av år på at den påkrevde siden skal lastes. Rett og slett rett opp denne forsømmelsen av kompetente spesialister som vet hva de gjør.

Silje Rong
VISMA
av Silje Rong

Hei @Raid khaled 

Jeg tror du har sendt denne henvendelsen feil, da Alver kommune ikke bruker Visma Avendo Time. Dette programmet kan en heller ikke logge inn på via mobil, så jeg vil anbefale deg å ta kontakt med deres partner/kontaktperson for support slik at dem kan hjelpe dere videre.

Ønsker deg en riktig fin dag videre.

Mvh
Silje Rong

MortenGB
CONTRIBUTOR *
av MortenGB

Er det mulig å synkronisere Avendo Time mot en lokalt installert versjon?

Henrik Horn
VISMA
av Henrik Horn

Hei @MortenGB !

Nå er jeg litt usikker på hva du mener da Avendo Time er en lokalt installert programvare og kan ikke kjøres direkte i skyen. Avendo Webtime er da den nettbaserte funksjonenen for å logge inn og synke timer til din lokalt installerte Avendo Time.  Klart det kan jo være at dere har Avendo Time på en Terminalserver ett sted, da vil det sånn sett ikke bli påvirket av dette, kun det web baserte grensesnittet for Avendo Time.

mvh

Henrik Horn