avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hvor i alle dager er idébanken?

av Tomas Torbjørnsen

Collaboration - green (1).jpg

Ja, hvor har det blitt av idébanken, spør du deg kanskje. Vi var lenge usikre selv på hvordan vi skulle løse dette. Omsider kom vi frem til å beholde idébanken i et av områdene, ettersom vi mener det blir uoversiktlig for både oss og deg med to idébanker. Deretter bestemte vi oss for å bruke det gamle området. Dette er rett og slett for å sikre at de viktigste punktene fra de som bruker den gamle løsningen blir tatt med videre.

Når tiden er moden vil vi flytte over idébanken til Plus-området. Dette blir en fortløpende vurdering ut fra antall kunder det er til enhver tid på hver av løsningene, samtidig som idéene i økende grad med tiden vil handle om rene endringer på skyløsningen. Idéer knyttet til On Premise-løsningen vil etter hvert kunne bli løst med en modernisering i Plus som ivaretar behovet ditt.

Kan jeg legge inn idéer i idébanken?

Ja, det synes vi. Alle idéer blir lest og vurdert, og vi oppfordrer alle til å legge ut idéer i idébanken uansett om du er på skyløsningen eller ei. Det er uansett greit å være klar over at vi ikke ser hvilken løsning du bruker uten videre. 

Dersom ditt ønske er mer knyttet til funksjonalitet i skyløsningen enn funksjonalitet som har eksistert lenge, bør dette presiseres i idéen. Skriv i idéen at du bruker Plus, og legg gjerne til en “tag” med Plus. Dette er bare for å sørge for at alle henger med på premissene, også de som skal stemme på den.

Idébanken for Økonomi (gammelt område) finner du her.